ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فراهم شدن امکان خرید میلیون ها محصول از آمازون با استفاده از دستیار صوتی الکسا

امکان خرید های ساده، ثبت سفارش مجدد، و چند قلم جنس مشخص در آمازون، از زمان عرضه ی Echo توسط این شرکت و با استفاده از دستیار صوتی Alexa وجود داشته است، اما توانایی های اکو ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

امکان خرید های ساده، ثبت سفارش مجدد، و چند قلم جنس مشخص در آمازون، از زمان عرضه ی Echo توسط این شرکت و با استفاده از دستیار صوتی Alexa وجود داشته است، اما توانایی های اکو برای خرید، روز گذشته به شکل چشمگیری افزایش یافته اند. بر اساس گفته های خود آمازون، اکنون امکان خرید میلیون ها محصول مختلف، تنها با استفاده از فرامین صوتی فراهم شده است؛ حتی اگر کاربر قبلاً هیچ وقت آن قلم جنس را خریداری نکرده باشد.

گفتنی است محصولات مذکور باید شامل خدمات عضویت Prime آمازون باشند. این شرکت اظهار کرده است هر روز بر فهرست تعداد اقلامی که از این طریق می توان نسبت به خریدشان اقدام کرد می افزاید. نحوه ی کار به این صورت است که وقتی از دستیار صوتی الکسا محصولی (مثلاً قهوه) را سراغ بگیرید، الکسا کالایی مشمول خدمات Prime به شما پیشنهاد خواهد داد و هزینه ی آن را به شما خواهد گفت. به زبان آوردن کلمه ی «بله» سفارش شما را ثبت خواهد کرد و احتیاجی به کار دیگری نخواهد بود. آمازون می گوید محصولاتی که از طریق الکسا خریداری شوند شامل مرجوعی رایگان نیز خواهند بود. 

لازم به ذکر است این قابلیت های تازه، از همین دیروز در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی