ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر تازه ای که از وجود پورت USB-C روی بدنه گلکسی نوت 7 خبر می دهند

چنانچه خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که چندی پیش تصاویر گلکسی نوت 7 سامسونگ با نمایشگر خمیده اش به بیرون درز کرد. دستگاه ظاهرا قرار است در قالب سه رنگ مختلف ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

چنانچه خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که چندی پیش تصاویر گلکسی نوت 7 سامسونگ با نمایشگر خمیده اش به بیرون درز کرد. دستگاه ظاهرا قرار است در قالب سه رنگ مختلف مشکی، آبی و نقره ای ارائه گردد و از حسگر تشخیص عنبیه چشم بهره می برد.

در خبرهای منتشر شده قبلی همچنین آمده بود که این موبایل به پورت USB Type-C مجهز می گردد و حالا با انتشار عکسی تازه توسط شرکت Olixar  که در زمینه ساخت لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد، شایعه اخیر مبنی بر وجود پورت یاده شده در این دستگاه تایید شده است.

عکس لو رفته به یک محافظ صفحه ساخته شده از شیشه نشکن مربوط می شود که منفذ موجود در بخش انتهایی آن، وجود پورت USB Type-C و همچنین اسپیکر درکنار آن را تایید می کند. از دیگر قسمت های در نظر گرفته شده روی بدنه این موبایل که با استناد به تصویر لو رفته می توان مشخص نمود، موقعیت قرار گیری S Pen (همان استایلوس دستگاه) و جک هدفون است.

محافظ صفحه طراحی شده توسط شرکت Olixar  همچنین منافذی برای دوربین جلویی این موبایل را در خود جای داده و بخش هایی نظیر اسنکر عنبیه چشم، حسگر تشخیص نور محیط و هدفون برایش در نظر گرفت شده.

گفته می شود که سامسونگ احتمالا نسخه جدیدی از هدست واقعیت مجازی خود را نیز معرفی خواهد کرد که صرفا با پورت USB-C گلکسی نوت 7 سازگاری خواهد داشت. انتظار می رود که هر دوی این دستگاه ها در تاریخ دوازدهم مرداد طی یک رویداد اختصاصی در نیویورک رونمایی شوند.

Samsung-Galaxy-Note-7-USB-Type-C-Port1

Samsung-Galaxy-Note-7-Black-Tempered-Shatterproof-Screen-Protector

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rozbeh amoei
    rozbeh amoei | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

    ال جی درحال انقلاب کردن است ... بازهم عالی ظاهر میشه

    • amir.h
      amir.h | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

      چه ربطی به این داشت؟?...در ضمن ال جی بعضی از میداشو بخاطر فروش ضعیف جی۵ انداخت بیرون

مطالب پیشنهادی