ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه 51 مرورگر کروم دیگر به افزونه Google Cast برای استریم تصاویر احتیاج نخواهد داشت

به زودی افزونه مستقل Google Cast برای مرورگر کروم کاربرد همیشگی اش را از دست خواهد داد، چرا که گوگل تصمیم گرفته تا پشتیبانی از کست را به صورت درون برنامه ای و به عنوان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

به زودی افزونه مستقل Google Cast برای مرورگر کروم کاربرد همیشگی اش را از دست خواهد داد، چرا که گوگل تصمیم گرفته تا پشتیبانی از کست را به صورت درون برنامه ای و به عنوان یک قابلیت اصلی به نسخه 51 مرورگر و همچنین سیستم عامل کروم اضافه نماید.

مضاف بر این گوگل اعلام کرده که در نسخه 52 کروم امکان استریم مستقیم  صفحه مرورگر در اپلیکیشن Hangouts را نیز فراهم می کند. البته با ارائه این قابلیت ها افزونه گوگل کست همچنان به وظیفه قبلی خود ادامه می دهد، اما برای دسترسی ساده تر به امکانات آن می توانید در تنظیمات مرورگر به بخش جدید Cast مراجعه کنید.

با مراجعه به تنظیمات مرورگر، زیر گزینه Print دکمه Cast را مشاهده می کنید که با اشاره بر آن منویی پدیدار می شود که در آن از شما می پرسد که خواهان ارسال تصاویر کدام صفحات از مروگر و به کدام دستگاه کست هستید.

unnamed

مورد دیگر آنکه گوگل تنظیمات رزولوشن، بیت ریت، کیفیت و ... را هم از بخش Cast گوگل کروم حذف کرده. از این پس هنگام استریم صفحه مرورگر، کروم به طور خودکار کیفیت تصویر و فریم ریت و رزولوشن را بسته به سرعت اینترنت شما تنظیم می کند.

قابلیت استریم مستقیم تصاویر در گوگل کست هم اکنون به نسخه 51 گوگل کروم اضافه شده، اما استریم در هنگ آوتز قابلیتی است که هنوز در فاز بتا قرار دارد و کاربران باید تا نهایی شدن این قابلیت منتظر انتشار نسخه پایدار گوگل کروم 52 بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۳ تیر ۱۳۹۵

    قابلیت کروم کست تحت شبکه وای فای داخلی کار نمیکنه؟ یعنی حتما اینترنت نیاز داره؟

مطالب پیشنهادی