ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال معرفی گلکسی نوت ۷ با نمایشگر ۶ اینچ وجود دارد

بر اساس شایعات و خبرهایی که در ماه های اخیر در مورد فبلت بعدی سامسونگ منتشر شده اند، گفته می شود که با موبایلی طرف هستیم که طبق معمول نسل های گذشته، دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

بر اساس شایعات و خبرهایی که در ماه های اخیر در مورد فبلت بعدی سامسونگ منتشر شده اند، گفته می شود که با موبایلی طرف هستیم که طبق معمول نسل های گذشته، دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی است.

اما اینک در فهرستی از وب سایت Zauba، که در زمینه محصولاتی که به خاک هند وارد و یا خارج می شوند فعالیت می کند، موبایلی مشاهده شده که شماره مدل یک نوت را یدک می کشد اما نمایشگری ۶ اینچی دارد.

6i

محصول مورد اشاره، با کد «SM-N930R4» همراه است و اکنون گمان می شود همان گلکسی نوت ۷ باشد. این موبایل در تاریخ یکم جولای (دو روز پیش) از کشور کره جنوبی به هند ارسال گشته و وارد خاک این کشور شده است.

نکته ای که وجود دارد این است که شاید این یک نمونه اولیه از گلکسی نوت ۷ باشد اما با توجه به ذکر اندازه ۶ اینچی، به هیچ عنوان نباید احتمال بزرگ تر بودن نمایشگر نوت ۷ را نادیده گرفت. در هر صورت باید تا ۱۲ مرداد ماه برای معرفی نوت بعدی منتظر ماند، هر چند که روز گذشته رندرهای تبلیغاتی این موبایل هم منتشر شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • peyman
    peyman | ۱۳ تیر ۱۳۹۵

    هرسال موبایل ها بزرگ و بزرگ تر میشن ولی به نظرم واسه یه فبلت با کمترین حاشیه ۶ اینچ دیگه اخرشه از مرز ۶ اینچ دیگه نباید عبور کنه چون واقعا دست و پا گیر میشه واسه موبایل های معمولی هم ۵ و نیم اینچ اخرشه با کمترین حاشیه ممکن البته

مطالب پیشنهادی