ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فارادی فیوچر با یکی از تیم های فرمول E وارد همکاری شد

کمپانی فارادی فیوچر که در زمینه ساخت ماشین های الکتریکی فعالیت می کند حدودا شش ماهی می شود که در کانون توجه جهانی قرار گرفته است. این شرکت پیشتر نمونه اولیه از ابرماشین FFZero 1 خود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

کمپانی فارادی فیوچر که در زمینه ساخت ماشین های الکتریکی فعالیت می کند حدودا شش ماهی می شود که در کانون توجه جهانی قرار گرفته است. این شرکت پیشتر نمونه اولیه از ابرماشین FFZero 1 خود را رونمایی کرد، قرارداد همکاری اش را با استون مارتین به امضا رساند و از طرح ها و برنامه هایش برای راه اندازی دو کارخانه ساخت ماشین های الکتریکی خبر داد. خودروساز یاد شده همچنین در زمینه ساخت تکنولوژی ماشین های خودران نیز فعالیت دارد.

این پروژه ها در نوع خود بی نظیرند اما تا تحقق برخی از آنها زمان زیادی باقی مانده است. حال همراستا با فعالیت هایی که در بالا به آنها اشاره نمودیم، امروز شرکت مورد بحث تایید کرد که به زودی از طریق اسپانسری و همکاری فنی با تیم مسابقه دراگون به دنیای فرمول E (سری مسابقات اتومبیلرانی ویژه خودروهای الکتریکی) نیز ورود پیدا می کند.

به دنبال این قرارداد که خبرش روز گذشته در جریان رویداد فرمول E لندن منتشر گردید، مشخص شد که نام دراگون به تیم فرمول E فارادی فیوچر دراگون تغییر خواهد یافت و فعالیتش را هم همزمان با شروع فصل سوم مسابقات فرمول E در ماه اکتبر آغاز خواهد کرد.

در سال نخست، هر دوی این تیم ها تمرکز خود را روی توسعه «راهکارهای نرم افزاری تکنولوژیکی کلیدی برای بالا بردن توانمندی های عملکردی سیستم رانشی خودرو» قرار خواهند داد. مهندسان فارادی نیز در جریان این مسیر توجه ویژه ای را به عملکرد کلی سیستم رانشی، دریافت و تحلیل اطلاعات معطوف خواهند کرد. در واقع آنطور که گفته شده، هدف اصلی «بهبود الگوهای شبیه سازی خودرو» است تا به شیوه بهتری عملکرد آن پیش بینی گردد و صرفه اقتصادی اش هم بیشتر شود.

CmR_EXOUsAALy31

فصل بعد از آن، تیم یاد شده به تدوین راهکارهایی برای پیاده سازی تکنولوژی توسعه یافته توسط فارادی فیوچر می پردازند که این فناوری ها، کنترلر قدرت ساخته شده توسط فارادی فیوچر نیز شامل می شود.

در فصل سال 2018 یا 2019 کلیه بهبودهای به دست آمده در داخل یک شاسی جدید با هم ترکیب خواهند شد که ممکن است موتورها، گیربکس و «تبدیلگر اشلون فارادی فیوچر» را نیز شامل شود؛ طبق گفته شرکت سازنده این تکنولوژی همان تبدیلگری است که قرار شده در داخل ماشین های تولیدی این شرکت نصب گردد.

همزمان با فعالیت این خودروساز برای تولید ابرماشینی که پیشتر وعده اش را داده و همچنین محصولات مقرون به صرفه تر آن، این کمپانی از ائتلاف یاد شده برای انجام تست های واقعی و بررسی عملکرد نرم افزاری و قطعات طراحی شده اش در محیط های خشن تر بهره می گیرد.

نیک سمسون معاون ارشد بخش توسعه و تحقیق جهانی و واحد مهندسی فارادی فیوچر در این باره گفت همکاری با دراگون امکانی را برای ما فراهم آورد تا برتری خود در زمینه ماشین های الکتریکی را به تصویر بکشیم و توانمندی های فنی مان را در یکی از جذاب ترین مسابقات اتومبیلرانی به نمایش بگذاریم. به عقیده من فرمول E بهترین مکان برای به چالش کشیدن مهندسان و تیم های فنی مان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی