ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسابقه سرعت بین پهپاد و نیسان GTR [تماشا کنید]

هرچند مسابقه ی سرعت بین پهپاد ها در نوع خود جذاب است، اما حضور یک خودروی خشمگین مجهز به موتور قدرتمند و پر سر و صدا، بدون تردید آن را هرچه تماشایی تر خواهد کرد، ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

هرچند مسابقه ی سرعت بین پهپاد ها در نوع خود جذاب است، اما حضور یک خودروی خشمگین مجهز به موتور قدرتمند و پر سر و صدا، بدون تردید آن را هرچه تماشایی تر خواهد کرد، خصوصاً اگر پهپاد حاضر در مسابقه توسط گروه Tornado XBlades Racing ساخته شده و قادر باشد 185 کیلومتر را در هر ساعت طی نماید.

این پهپاد که به شکل جالبی Nissan GT-R یعنی هم نام با یکی از دوست داشتنی ترین خودروهای مسابقه ای اسم گذاری شده و تنها 1.3 ثانیه به طول می انجامد تا از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ثانیه برسد. سازندگان برای رسیدن به چنین سرعتی یک شاسی تقویت شده مخصوص مسابقه را برای پهپاد GT-R در نظر گرفته و 4 موتور قدرتمند 2000kV XNova motors را به آن متصل کرده اند.

اما چنین سرعتی بدون وجود مهارت خطرناک است و بر همین اساس هدایت پهپاد GT-R به James Bowles سپرده شده که در سال 2015 مقام قهرمانی مسابقات ملی پهپادهای بریتانیا را به نام خود رقم زده است. از شما دعوت می کنیم در ادامه ویدیویی از مسابقه ی این پهپاد برق آسا با خودروی نیسان GTR را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Maleki
    Mohammad Maleki | ۱۴ تیر ۱۳۹۵

    Very very nice??

مطالب پیشنهادی