ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Infinity:One آشنا شوید؛ لپتاپی هیبریدی مناسب برای استفاده دانش آموزان

سال گذشته گروه استرالیایی One Education ایده ی لپتاپ هیبریدی مدرسه ای اش را روی پلتفرم Indiegogo عرضه کرد. طراحی ماژولار این لپتاپ به کاربر اجازه می داد به راحتی صفحه ی نمایش، باتری، دوربین، ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

سال گذشته گروه استرالیایی One Education ایده ی لپتاپ هیبریدی مدرسه ای اش را روی پلتفرم Indiegogo عرضه کرد. طراحی ماژولار این لپتاپ به کاربر اجازه می داد به راحتی صفحه ی نمایش، باتری، دوربین، پردازنده، رم، و حافظه ی دستگاه خود را به روز رسانی یا تعویض کند. کمپین یاد شده روی ایندیگوگو آنقدر که خود این شرکت انتظار داشت خوب پیش نرفت و متأسفانه چیزی از آن عاید One Education نشد.

شرکت یاد شده اکنون در حال ثبت پیش سفارش لپتاپ هیبریدی دیگری است با ظاهری نسبتاً زمخت و طراحی سفید و سبز؛ ظاهراً طراحی ماژولار فعلاً از دستور کار One Education خارج شده است.

انتظار می رود عرضه ی لپتاپ جدید Infinity:One از ماه آگوست در استرالیا آغاز شود. این لپتاپ در حال حاضر با قیمتی حدود ۲۳۸ دلار آمریکا یا ۳۱۸ دلار استرالیا برای پیش سفارش در دسترس علاقمندان است. تبلت دستگاه مذکور از یک نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰، ۲ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه، یک باتری ۷۵۰۰ میلی آمپری، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی دشتگاه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت، یک پردازنده ی ۱.۹۲ گیگاهرتزی Atom، استایلوس و یک کیبورد با قابلیت اتصال برخوردار است. این لپتاپ هیبریدی به یک درگاه حافظه ی SD، یک پورت mini HDMI و پورت های USB 2.0 و USB 3.0 نیز مجهز است.

گفتنی است infinity:One، در زمان مقرر با ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۳ تیر ۱۳۹۵

    دقیقا مثه لپتاب transformer t100t با هارد 500 گیگه که اونم چیز عالیبی بود

مطالب پیشنهادی