ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهایی واضح از تلفن هوشمند Honor 8 هوآوی

Honor برندی است متعلق به کمپانی هوآوی که اسمارت فون های تحت آن توانسته اند در کشور چین و البته بسیاری از سرزمین های دیگر به موفقیتی چشم گیر دست یابند و اکنون طبق اطلاعات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

Honor برندی است متعلق به کمپانی هوآوی که اسمارت فون های تحت آن توانسته اند در کشور چین و البته بسیاری از سرزمین های دیگر به موفقیتی چشم گیر دست یابند و اکنون طبق اطلاعات موجود می بایست منتظر رونمایی تلفن هوشمند دیگری تحت این برند و با نام Honor 8 در روز ۱۱ جولای برابر با ۲۱ تیر ماه باشیم.

در همین راستا امروز رندرهایی تازه و دقیق از موبایل مورد بحث رسانه ای شده اند که البته این رندرها تائید کننده بسیاری از شایعات شنیده شده در گذشته هستند و ضمناً با داده هایی که از طریق سازمان TENAA به بیرون درز یافته بودند هم مطابقت دارند.

بر اساس آنچه در تصویر قابل مشاهده است Honor 8 فریمی فلزی دارد و در بخش پشتی خود یک حسگر اثر انگشت را جای داده. برند Honor هم در قسمت جلو و پشتی دیوایس به وضوح به چشم می خورد و البته سازنده دستگاه را به دوربینی دوگانه تجهیز کرده. در این بین بد نیست یادآور شویم Honor V8 که چندی پیش معرفی شد نیز از سیستم دوربینی مشابه بهره می برد.

در کنار ماژول دوربین، حضور فوکوس خودکار لیزری و فلش LED هم مشهود هستند و اگر به لبه ی راست موبایل بنگریم می توانیم دکمه ی پاور و دکمه های تنظیم صدا را هم ببینیم، از سوی دیگر درگاه سیم کارت نیز در لبه سمت چپ محصول واقع شده است.

طبق شایعات پیشین Honor بعدی هوآوی از نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی بهره خواهد برد، به ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش با کارت های حافظه میکرو اس دی حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی) مجهز خواهد بود و قدرت خودش را نیز از چیپست هشت هسته ای و ۲.۳ گیگاهرتزی کایرین ۹۵۰ خواهد گرفت.

از دیگر مشخصه های این تلفن هوشمند نیز می توان به دو سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت بدنه ی آن، اندروید ۶.۰ مارشملو به همراه رابط کاربری Emotion UI، باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی، ابعاد بدنه ی ۱۴۵.۵ در ۷۱ در ۷.۴۵ میلیمتر و وزن ۱۳۵ گرمی اشاره داشت.

هوآوی قصد دارد Honor 8 را در دو رنگ سفید و مشکی به دست مشتریان برساند و البته طبق برخی از شنیده ها ظاهراً تفاوت رنگ در بخش جلویی دستگاه اعمال خواهد شد و پشت هر دو نمونه سفید خواهد بود.

Huawei-Honor-8-leak_1

Huawei-Honor-8-leak_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • nazarpoor
    nazarpoor | ۱۴ تیر ۱۳۹۵

    فرقی با پی ۹نداره که ا

    • میثم
      میثم | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

      بدنه شیشه و فلزه قاب دور فلز قاب پشت و جلو گوریلاگلس4

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی