ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راه اندازی سامانه آنلاین صدور گواهی کد پستی ۱۰ رقمی

کدپستی در کشور ما نیز مثل بسیاری از کشور های دیگر اهمیت زیادی خواهد یافت. در همین راستا سامانه ی آنلاین جدیدی برای صدور گواهی کد پستی با امکان دریافت چهار خدمت پیش بینی شده ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

کدپستی در کشور ما نیز مثل بسیاری از کشور های دیگر اهمیت زیادی خواهد یافت. در همین راستا سامانه ی آنلاین جدیدی برای صدور گواهی کد پستی با امکان دریافت چهار خدمت پیش بینی شده راه اندازی شده است به گونه ای که نیاز کاربر به مراجعه ی حضوری برای دریافت آن را به حداقل می رساند.

میرزایی، مدیر کل جغرافیایی و کدگذاری شرکت پست، ضمن بیان خبر فوق اعلام کرده است: «با استفاده از این سامانه هموطنان عزیز می توانند بدون نیاز به مراجعه ی حضوری به دفاتر پستی برای دریافت کدپستی محل سکونت یا محل کسب و کار خود، دریافت گواهی کدپستی و یا ثبت درخواست کدپستی جدید به صورت برخط و الکترونیکی اقدام نمایند».

میرزایی به قالب طراحی شده برای این سامانه اشاره کرد و گفت: «نرم افزار فوق الذکر براساس طراحی واکنش گرا (Responsive) بوده به گونه ای که برای نمایش در موبایل، تبلت و رایانه ظاهری متفاوت و مناسب را دارا می باشد».

مدیر کل جغرافیایی و کدگذاری شرکت پست با بیان اینکه در این سامانه امکان ارسال پیامک در زمان ثبت درخواست برای مشتریان فراهم آمده افزوده است: «از دیگر قابلیت های این سامانه، ارائه ی خدمات وب سرویس به سایر سازمان ها و اشخاص حقوقی است که با استفاده از این خدمت سازمان ها قادر خواهند بود با استفاده از کدپستی و با شماره تلفن ثابت، اطلاعات مکانی متناظر مانند نشانی استاندارد پستی، مختصات جغرافیایی، تلفن ثابت، کد ISIC کسب و کار و ... را به صورت آنلاین دریافت نمایند».

وی در پایان اعلام کرده است سامانه ی فوق از طریق نشانی gavahi.post.ir برای عموم هم میهنان قابل دسترس می باشد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    سالی که نکو است از بهارش پیدا است!!!!
    کارمزد هم که صد البته قطعا نمیشه نگرفت!!!

مطالب پیشنهادی