ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری حساس به لمس در موبایل های شیائومی
تکنولوژی

احتمال عرضه موبایل های Mi 5s و Mi Note 2 شیائومی با نمایشگر حساس به فشار

شیائومی به عنوان یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده تلفن هوشمند در کشور چین، قصد دارد به زودی دو موبایل پرچمدار دیگر با نام های Mi 5s و Mi Note 2 را روانه بازار سازد. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

شیائومی به عنوان یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده تلفن هوشمند در کشور چین، قصد دارد به زودی دو موبایل پرچمدار دیگر با نام های Mi 5s و Mi Note 2 را روانه بازار سازد. تا امروز اطلاعات و شایعات متعددی از جمله احتمال عرضه آنها با نمایشگر خمیده، به گوش رسیده است. حالا گفته می شود، به احتمال فراوان این دو محصول تازه با نمایشگری مجهز به فناوری تشخیص فشار لمس رونمایی خواهند شد.

مدل Mi 5s قرار است نسخه قدرتمندتری از پرچمدار امسال شیائومی، یعنی Mi 5 باشد. فبلت Mi Note 2 نیز می آید تا جانشین شایسته ای برای فبلت پرچمدار سال 2015 شیائومی، Mi Note شود. پیش از این شنیده بودیم که هر دوی این موبایل ها به چیپ مجتمع اسنپدراگون 821 مجهز خواهند بود، اما آنچه انتظار برای این دو محصول را بیش از پیش هیجان انگیز می کند، خبرهای جدید در خصوص نمایشگر حساس به فشار آنها است. به خصوص که منابع داخل کمپانی مدعی شده اند فناوری مذکور، به طور کامل با آنچه در آیفون های اپل و محصولات هوآوی شاهد آن بوده ایم، تفاوت داشته و عملکردی بسیار دقیقتر دارد.

بر همین اساس تصور می شود که Mi 5s و Mi Note 2 با مجموعه ای متنوع از قابلیت های کنترلی مبتنی بر فشار انگشت کاربر همراه شوند و حتی امکان شخصی سازی برخی از آنها نیز فراهم باشد. اگر شایعات پیشین مبنی بر ارائه این دو محصول با نمایشگر خمیده را نیز به اطلاعات تازه بیافزاید، به طور قطع نتیجه نهایی جالب از کار در خواهد آمد.

Mi 5s قرار است با نمایشگر 5.5 اینچی Full HD و 6 گیگابایت رم به بازار عرضه شود، در حالی که فبلت جدید شیائومی با نمایشگر 5.7 اینچی خود میزبان 4 یا 6 گیگابایت رم و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • younes nejati
    younes nejati | ۱۴ تیر ۱۳۹۵

    فقط اپل میتونه با یه فناوری نه چندان بدرد بخور ولی خوش اسم به نام تاچ سه بعدی یه دنیا گوشی ایفون شیش رو تحت نام شیش اس بفروشه

مطالب پیشنهادی