ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درآمد سامسونگ از چین همچنان در حال کاهش است

سامسونگ برای سال سوم به شکل پیاپی در کشور چین با کاهش درآمد رو به رو شده است. کاهش درآمدها از سال ۲۰۱۳ شروع شد و اکنون به نهایت خود رسیده است. درآمد سالانه سامسونگ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سامسونگ برای سال سوم به شکل پیاپی در کشور چین با کاهش درآمد رو به رو شده است. کاهش درآمدها از سال ۲۰۱۳ شروع شد و اکنون به نهایت خود رسیده است.

درآمد سالانه سامسونگ در سال ۲۰۱۳ از کشور چین به ۴۰.۱ تریلیون یوان، برابر با ۳۴.۹ میلیارد دلار می رسید. این درآمد در سال ۲۰۱۴ به ۳۳ تریلیون یوان تقلیل یافت و اکنون خبر می رسد که در سال ۲۰۱۵، درآمد سامسونگ از کشور چین معادل ۳۱ تریلیون یوان بوده است.

از طرفی، چین در سال ۲۰۱۳ رقمی معادل ۱۸ درصد از درآمدهای سامسونگ موبایل را تامین می کرد ولی این درصد نیز متعاقباً با کاهش رو به رو گشته و در سال گذشته به ۱۵ درصد رسیده. شرکت کره ای امروز این مسئله را در قالب گزارشی جداگانه اعلام کرده است.

با این حال در سال ۲۰۱۶، شرکت مورد بحث تلاش داشته تا بازگشتی دوباره به کشور چین داشته باشد. کاربران ساکن کشور مورد بحث استقبال خوبی از کهکشانی های جدید به عمل آوردند و از طرف دیگر، خود سامسونگ نیز برخی موبایل های خود نظیر سری Galaxy C را فعلاً به صورت اختصاصی در چین عرضه می کند. همین مسئله باعث می شود تا بتوان پنداشت که امسال، سامسونگ برای چهارمین بار با کاهش درآمد در چین مواجه نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • younes nejati
    younes nejati | ۱۴ تیر ۱۳۹۵

    خب تو چین مردمشون اکثرا از محصولات کشور خودشون استفاده میکنن.شرکتاشونم که ماشالا همه چیو از سامسونگ و آیفون کپی میکنن از رابط کاربری بگیر تا طراحی ظاهری.

  • امیرحسام شیخی
    امیرحسام شیخی | ۱۴ تیر ۱۳۹۵

    تیتر میگید همچنان کاهش درآمد درحالی که تو متن اماری از درآمد امسال نیومده

مطالب پیشنهادی