ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محافظ نمایشگر فبلت گلکسی اس 7 اج پلاس در یک وبسایت فروش لوازم جانبی رویت شد

سال گذشته، سامسونگ برای آن دسته از کاربرانش که دوست داشتند نسخه اندک بزرگ تری از موبایل گلکسی اس 6 اج را داشته باشند، موبایل اس 6 اج پلاس را معرفی نمود که از یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

سال گذشته، سامسونگ برای آن دسته از کاربرانش که دوست داشتند نسخه اندک بزرگ تری از موبایل گلکسی اس 6 اج را داشته باشند، موبایل اس 6 اج پلاس را معرفی نمود که از یک نمایشگر بزرگ تر 5.7 اینچی بهره می برد.

این ابعاد تقریبا نیم اینچ از نمایشگر نسخه استاندارد و البته موبایل گلکسی اس 6 بزرگ تر به نظر می آید. اما تا به الان حرفی در مورد اینکه سامسونگ قصد دارد نسخه پلاس از گلکسی اس 7 اج را نیز عرضه کند به میان نیامده بود.

با این همه، گفته شده سایتی به نام Armorsuit که در زمینه ساخت پوشش و محافظ صفحه نمایش فعالیت می کند، اخیرا محصول تازه ای را به فهرست کالاهای خود اضافه کرد که به موبایل گلکسی اس 7 اج پلاس تعلق دارد.

البته هیچگونه مشخصات و جزئیاتی در مورد این تلفن هوشمند در وبسایت مذکور مطرح نشده اما انتظار می رود که دستگاه همان نمایشگر 5.7 اینچی محصول سال قبل یعنی گلکسی اس 6 اج پلاس را در اختیار داشته باشد و اساسا شاید به همین خاطر است که گفته می شود گلکسی نوت 7 از نمایشگری شش اینچی بهره خواهد برد.

طبق برخی برآوردهای صورت گرفته، موبایل گلکسی اس 7 اج پلاس قرار است که در تاریخ 12 مردادماه امسال در کنار محصول دیگری به نام نوت 7 رونمایی شود. لازم است اضافه نماییم که اکسسوری اشاره شده در وبسایت مذکور هم اکنون موجود نبوده و قابل خرید نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ALI
    ALI | ۱۴ تیر ۱۳۹۵

    اگه واقعا ۶ اینچ باشه واقعا بی ارزشه?

  • BVB
    BVB | ۱۴ تیر ۱۳۹۵

    من ک فکر نمیکنم نوت ۶ اینچ باشه. شدیدا ضربه میزنه به بازار هدفش. ضمنا اینکه اس۷ اج پلاس (هوف چ طولانی) ۶ اینچ یا ۵.۹ باشه ب نظرم بیشتره

مطالب پیشنهادی