ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Blue Mail؛ جایگزینی قدرتمند برای اپلیکیشن ایمیل پیش فرض شما

اپلیکیشن جیمیل گوگل با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال، پرطرفدارترین و پراستفاده ترین ابزار مدیریت ایمیل در سراسر دنیاست. در این که جیمیل به خاطر امکانات خوبش به این موفقیت بزرگ رسیده شکی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اپلیکیشن جیمیل گوگل با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال، پرطرفدارترین و پراستفاده ترین ابزار مدیریت ایمیل در سراسر دنیاست. در این که جیمیل به خاطر امکانات خوبش به این موفقیت بزرگ رسیده شکی نیست، اما نمی توانیم تأثیر حضور این اپ  به عنوان ابزار مدیریت ایمیل پیش فرض در موبایل های اندرویدی را در رسیدن به این جامعه کاربری عظیم نادیده بگیریم.

حضور جیمیل به طور پیش فرض در سیستم عامل شاید سبب شده که بسیاری از کاربران به استفاده از آن قناعت کرده و از گزینه های دیگری که چه بسا بهتر از آنند، صرف نظر کنند. Blue Mail یکی از اپلیکیشن های مدیریت ایمیلی است که به جرأت می توان گفت از منظر امکانات و سادگی کار، جیمیل را با اختلافی زیاد شکست می دهد.

Blue Mail 1

نخستین نکته ای که حتما در بدو ورود به Blue Mail متوجهش می شوید، سادگی کار با این اپلیکیشن است. به لطف رابط کاربری ساده و زیبای اپلیکیشن (که می توانید بین دو حالت طراحی تخت و متریال سوئیچ کنید) هر چه که بخواهید جلوی دست شماست. ژست های حرکتی قابل برنامه ریزی و شخصی سازی هم کمک شایانی برای جابجایی در اینباکس و مدیریت ایمیل ها به شما خواهند کرد.

Blue Mail محتوای اینباکس را در چهار تب مجزا طبقه بندی می کند: اینباکس، مخاطبین، منوی وظایف و بخش Compose برای ارسال ایمیل. در بخش اینباکس دو قابلیت بیش از گزینه های دیگر می درخشند: یکی قابلیت جمع آوری ایمیل های مرتبط در یک بسته که Cluster نام نهاده شده و دیگری امکان سوایپ روی ایمیل ها برای دسترسی سریع به ابزار مدیریتی.

قابلیت دوم به شما اجازه می دهد تا با یک سوایپ ساده روی هر ایمیل به گزینه هایی برای حذف، آرشیو کردن، پاسخ سریع، فوروارد و افزودن ایمیل به بخش منوی وظایف دسترسی داشته باشید. این قابلیت را در کنار پنجره شناور سوئیچ سریع میان حساب های کاربری مختلف (جیمیل، یاهو، آتلوک) تصور کنید تا ببینید که چقدر می توانید هنگام کار با Blue Mail نسبت به اپلیکیشن های دیگر سریع تر باشید.

دو منوی مخاطبین و فهرست وظایف هم از بخش های بسیار کارآمد Blue Mail هستند. بخش مخاطبین صفحه ای است که در آن می توانید ایمیل ها را با فیلتر مخاطبین بررسی کنید.

Blue Mail 2

اما فهرست وظایف بخشی است که برای رسیدگی به ایمیل های ناخوانده در نظر گرفته شده. با سوایپ به چپ روی ایمیل های اینباکس و انتخاب گزینه Later+، ایمیل ها به بخش فهرست وظایف می روند تا بتوانید از این طریق ایمیل های مهم را از موارد غیر مهم جداسازی کرده و بعدا در منوی مجزا و خلوت وظایف به سراغ شان بروید.

اما یکی از نقاط برتری Blue Mail نسبت به نمونه های مشابه امکانات شخصی سازی فوق العاده اش هستند. تم رنگی اپلیکیشن را می توانید بسته به سلیقه تان عوض کنید، و ضمنا برای مطالعه در شب حالت Dark Mode را در اختیار دارید. ساختاربندی منوها، ژست های حرکتی و حتی نوتیفیکشن های اپ (از انواع متنی تا چراغ LED) هم کاملا قابل شخصی سازی هستند.

پشتیبانی از پوشیدنی های اندرویدی، امکان اسکرول در صفحه با دکمه های صدا، امکان تعیین لاک اسکرین برای محافظت از ایمیل ها و امکان پرینت مستقیم ایمیل ها از دیگر قابلیت های متفرقه Blue Mail هستند که در کنار امکانات اصلی از آن یک ابزار مدیریت ایمیل قدرتمند و شایسته برای جایگزینی با محصول پرآوازه ای چون جیمیل ساخته اند.

توصیه می کنیم اگر جیمیل برای مدیریت ایمیل هایتان کافی نیست، حتما یک بار Blue Mail را امتحان کنید. شاید امکانات این اپلیکیشن آنقدر توانست نظرتان را جلب کند که حتی به پاک کردن جیمیل از موبایل تان راضی شوید.

Blue Mail - Email Mailbox

Blue Mail - Email Mailbox

سازنده: .Blue Mail Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 71.1 / 32 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Sadeghi
    Mohammad Sadeghi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    من شخصا بلو میل رو به جی میل ترجیح میدم

مطالب پیشنهادی