ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر لامپ LED اسمارت گِلو در نسخه 2016 موبایل گلکسی J2 سامسونگ به بیرون درز کرد [به روز رسانی شد]

چندی پیش در خبرها پیرامون قابلیت های Smart Glow برایتان گفتیم که قرار است امکانات پیشرفته ای را حول محور نوتیفیکیشن ها به دستگاه های سری گلکسی سامسونگ بیاورد. نخستین محصولی هم که قرار است همراه با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

چندی پیش در خبرها پیرامون قابلیت های Smart Glow برایتان گفتیم که قرار است امکانات پیشرفته ای را حول محور نوتیفیکیشن ها به دستگاه های سری گلکسی سامسونگ بیاورد.

نخستین محصولی هم که قرار است همراه با این ویژگی ارائه گردد نسخه سال 2016 تلفن هوشمند گلکسی J2 است که هنوز معرفی نشده اما مشخصات و امکانات آن پیشتر از طریق پایگاه های داده ای آنتوتو و گیک بنچ لو رفته بود.

تصویری که در بالا می بینید به پنل پشتی موبایل مورد بحث مربوط می شود که حلقه اسمارت گِلو را حول دوربین اصلی اش نشان می دهد.

این لامپ بسته به مخاطبی که با شما تماس می گیرد و وضعیت شارژ باتری رنگ های مختلفی را نشان می دهد و حتی می تواند در زمان گرفتن سلفی با استفاده از دوربین اصلی موبایل برای آنکه صورت شما به طور کامل درون کادر قرار بگیرد به شکل خاصی روشن شود.

از دیگر برنامه هایی که سامسونگ با استفاده از Smart Glow سعی در پیاده سازی اش دارد می توان به اعلام هشدارهای هواشناسی، اندازه گیری های فاکتورهای مربوط به سلامت شامل ضربان قلب و مواردی از این دست اشاره نمود و آنطور که به نظر می آید، غول تکنولوژی کره ای حساب ویژه ای روی این امکان تلفن هوشمند تازه اش باز کرده است.

در حال حاضر مهندسان سامسونگ تصمیم گرفته اند تکنولوژی Smart Glow را در وهله نخست روی J2 پیاده کنند و اگر موفقیت آمیز بود و استقبال خوبی از آن به عمل آمد آن را به دیگر محصولات خود نیز تعمیم دهند.

عکسی که در بالا مشاهده می کنید نیز نخستین تصویر از شکل و شمایل احتمالی این لامپ است که نه به رندرهای مفهومی شباهت دارد و نه طرح های شماتیک. البته طراحی این لامپ از آنچه تصور می شد ظرافت کمتری دارد اما بهتر است قبل از هر گونه اظهار نظر در مورد آن، منتظر معرفی این موبایل و مشاهده عملکرش از نزدیک باشیم.

 

به روز رسانی:

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، پیشتر مشخصات تلفن هوشمند گلکسی J2 در پایگاه داده ای گیک بنچ و آنتوتو لو رفته بود. امکات ذکر شده برای این موبایل در سطح دستگاه های اقتصادی قرار دارد و مواردی نظیر نمایشگر دارای رزلوشن 720p، چیپست اسنپدراگون SC8830 یا SC9830 و 1.5یا 2 گیگابایت رم را شامل می شود.

برپایه شایعات این تلفن هوشمند، 16 گیگابایت حافظه داخلی را با خود همراه خواهد داشت و از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی بهره می گیرد و طبق برخی خبرها تا اواخر همین هفته در هند رونمایی می شود.

در ادامه توجه شما را به تصاویر جدیدتری از این دستگاه جلب می کنیم.

gsmarena_002 (1) samsungj2-1 samsungj2-2 samsungj2-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • alireza pooratai
    alireza pooratai | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    طراحی پشتش مزخرفه.
    برای اینکه طراحیش خوب شه باید ظریفتر بشه.
    وگرنه مثل الجی جی ۵ باید فاتحه شو خوند.

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    اگر ظریف تر طراحی بشه واقعا دوست داشتنی می شه!
    البته اگر بتونه با ضربه هم دستور بگیره جالب تر می شه!

  • رضا
    رضا | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    کاااااش رو نوت ۵ بیاد ، اونوقت عالی مییشه

    • | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

      اخه دوست گرامی این یه لامپ جدایت چجوری تو نوت 5 که این لامپ وجود نداره بیاد
      نرم افزاری که نیست سخت افزار جدا داره برای خودش

    • عـــامـر
      عـــامـر | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

      فکر کنم سخت افزاریه و روی نوت 5 نیاد دیگه احتمالا روی نوت 6 شاهدش باشیم

    • arman.b
      arman.b | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

      داداش چی میگی تو ؟؟
      این یه قابلیت سخت افزاریه

مطالب پیشنهادی