ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمدید حجم اینترنت پرسرعت ثابت مخابرات صرفاً با درخواست مشترک

سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در خصوص تمدید حجم سرویس مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت مخابرات گفته است: «تمدید حجم سرویس اینترنت پرسرعت ثابت برای مشترکان پس پرداخت مخابرات که هزینه ی ترافیک اینترنت ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در خصوص تمدید حجم سرویس مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت مخابرات گفته است: «تمدید حجم سرویس اینترنت پرسرعت ثابت برای مشترکان پس پرداخت مخابرات که هزینه ی ترافیک اینترنت خود را در پایان دوره ی ماهانه و از طریق قبض تلفن ثابت پرداخت می‌ کنند، فقط با درخواست مشترک امکانپذیر است».

حسین فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه درخواست مشترک برای این موضوع باید به صورت کتبی با مراجعه به مرکز مخابراتی یا به صورت الکترونیکی و از طریق پنل کاربری مشترک انجام شود، افزوده است: «شرکت‌های مخابرات استانی بایستی در مورد تعرفه و نحوه ی ارائه ی خدمات خود به مشتریان بطور شفاف اطلاع‌ رسانی کنند و بدون درخواست و اطلاع مشترکان حق هرگونه تمدید حجم سرویس برای آنان را ندارند».

به گفته ی جوشقانی، دریافت‌ کنندگان این سرویس، با کنترل مبالغ درج شده در قبوض تلفن ثابت خود، درصورت مشاهده ی هرگونه اختلاف ریالی می‌ توانند از طریق سامانه ی ۱۹۵ شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ابوذر
    ابوذر | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    این میشه دزدی توی روز روشن

مطالب پیشنهادی