ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی و توسعه پلتفرمی برای اتصال اتومبیل های فولکس واگن به دستگاه های هوشمند

کمپانی کره ای ال جی الکترونیکس به تازگی خبر از همکاری با کمپانی آلمانی فولکس واگن در راستای توسعه پلتفرمی برای اتومبیل ها و فراهم سازی امکان اتصال آنها با دیوایس های خارجی داده است. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

کمپانی کره ای ال جی الکترونیکس به تازگی خبر از همکاری با کمپانی آلمانی فولکس واگن در راستای توسعه پلتفرمی برای اتومبیل ها و فراهم سازی امکان اتصال آنها با دیوایس های خارجی داده است. ال جی در بیانیه خود گفته که با همکاری فولکس واگن و «طی چند سال آینده» تکنولوژی هایی را فراهم می آورد که به مدد آنها، رانندگان می توانند سیستم های امنیتی و نوری خانگی، فناوری های سرگرمی محور داخل اتومبیل و نیز سیستم هشداری که بنابر شرایط مختلف، «پیشنهاداتی» ارائه می کند را کنترل نمایند.

طی سال های اخیر، شرکت های فعال در عرصه ی تکنولوژی و تولیدکنندگان اتومبیل، همکاری های زیادی با یکدیگر داشته اند و رقابت بر سر توسعه خودرو های خودران، نیاز به تجهیزات و نرم افزارهایی در اتومبیل ها برای ارتباط با دیوایس های خارجی و نیز سرورهای مختلف از طریق اینترنت را دوچندان کرده است.

ال جی الکترونیکس به همراه دو کمپانی وابسته خود، یعنی ال جی دیسپلی و ال جی اینوتک، طی چند وقت اخیر به ارزیابی صنعت خودرو سازی پرداخته اند و سعی دارند با ورود به این دست از تجارت های جدید، ناکامی خود در بخش های همچون موبایل را جبران کنند.

ال جی و کمپانی های خواهر آن سال گذشته نیز قراردادی با جنرال موتورز امضا کردند تا تولید قطعات کلیدی اتومبیل الکتریکی «شورولت بولت»، مانند سلول های باتری و موتور خاصش را برعهده گیرند. کمپانی های هولدینگ کره ای مورد بحث همچنین محصولاتی دیگر مانند سیستم های صوتی اتومبیل و باتری های فولکس واگن را نیز تولید می نمایند.

طی بیانیه اخیر فولکس واگن، «توماس فورم» (Thomas Form)، مدیر بخش تحقیقات الکتریکی و اتومبیل این کمپانی، ال جی را شریکی قدرتمند نامید و گفت که به کمک کره ای ها، راهی برای یکپارچه سازی سیستم های هوشمند خانگی با خودروهای فولکس واگن خواهند یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی