ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقیعت مجازی اچ تی سی
تکنولوژی

تقریبا 100 هزار واحد هدست HTC Vive به فروش رسیده است

هدست های واقعیت مجازی شاید هنوز به اندازه کنسول های بازی محبوب نشده باشند، اما در ابتدای راهی هستند که احتمالا منجر به موفقیت خواهد شد. آکیلس و اچ تی سی هدست های خود را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

هدست های واقعیت مجازی شاید هنوز به اندازه کنسول های بازی محبوب نشده باشند، اما در ابتدای راهی هستند که احتمالا منجر به موفقیت خواهد شد. آکیلس و اچ تی سی هدست های خود را به بازار عرضه کرده اند اما سونی، تنها ژاپنی صاحب پلتفرم در این حوزه تا چندی دیگر پلی استیشن وی آر را به بازار می فرستد.

با این حال، انتظار می رود هدست ها با توجه به قیمت بالایی که دارند، فروش مناسبی هم تجربه کنند. به همین سبب است که نه آکیلس و نه اچ تی سی تا به حال آمار فروش هدست های شان را اعلام نکرده اند.

ولی با توجه به اطلاعاتی که توسط SteamSpy منتشر شده، HTC حدودا 100 هزار واحد از هدست های Vive را به فروش رسانده، آن هم از اوایل ماه آوریل تاکنون. برای کسانی که نمی دانند، استیم اسپای یک وبسایت نسبتا معتبر در زمینه ارائه آمار فروش نرم افزار و بازی های فروخته شده روی فروشگاه استیم است.

طبق آمار این وبسایت، 94911 نفر صاحب بازی Tilt Brush هستند که روی همه HTC Vive ها به رایگان هدیه داده شده است. با درصد خطای مثبت و منفی 8213 نفری، به این نتیجه می رسیم که قطعا بین 86 تا 103 هزار نفر این بازی را روی اکانت استیم خود دارند که هر کدام از آن ها به معنی یک واحد اچ تی سی وایو فروخته شده است.

با این حال، اطلاعات فوق گرچه چندان قابل استناد نیستند اما به صورت حدودی آمار و ارقامی را به دست می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی