ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو احتمالاً موبایل های انعطاف پذیر خود را تا 5 سال آتی به بازار عرضه می کند

مدیر بخش تجارت موبایل لنوو اخیراً طی مصاحبه با CNBC و در کنفرانس Viva Technology پاریس، از ارائه تاریخی دقیق سر باز زده اما می گوید که اسمارت فون های انعطاف پذیر این کمپانی چینی در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

مدیر بخش تجارت موبایل لنوو اخیراً طی مصاحبه با CNBC و در کنفرانس Viva Technology پاریس، از ارائه تاریخی دقیق سر باز زده اما می گوید که اسمارت فون های انعطاف پذیر این کمپانی چینی در بازه زمانی 5 ساله به بازار عرضه خواهند شد؛ باید توجه داشت که لنوو از همین حالا کار روی چنین دیوایس هایی را آغاز کرده است.

وی افزوده که با وجود تلاش لنوو در راستای تولید پنل های نمایشگر انعطاف پذیر و قرار دادن آنها در محصولاتی که به دست مشتریان می رسد، آنها هنوز هم با ارائه ی دیوایس هایی که از نظر قیمت برای عموم کاربران مقرون به صرفه باشند فاصله دارند و برای ایجاد دگرگونی در این امر می بایست زمان بیشتری را صرف تحقیق و توسعه نمایند.

در حالی که لنوو می گوید باید در بازه زمانی 5 ساله منتظر اسمارت فون های منعطفش بود، بنابر گزارش های اخیر، سامسونگ احتمالاً این دست از دیوایس هایش را در زمانی به مراتب زودتر و تا سال آینده میلادی عرضه خواهد کرد. با این همه گزارش مورد بحث هنوز به صورت رسمی مورد تایید کره ای ها قرار نگرفته و نمی توان به آن استناد کرد.

در همین حال، لنوو صرفاً مشغول آزمایش و کسب تجربه در حوزه موبایل های انعطاف پذیر نیست و توجه زیادی به دیوایس های بهره مند از پلتفرم واقعیت افزوده گوگل، یعنی تانگو نیز نشان داده است. این کمپانی چینی اخیراً موبایل Phab 2 Pro را عرضه کرده که ضمن بهره گیری از پنل نمایشگر 6.44 اینچی، اولین دستگاهی به شمار می رود که از تانگو پشتیبانی می کند.

حال و پس از تفاسیر صورت پذیرفته باید منتظر ماند و دید چینی ها می توانند در رقابت ساخت تلفن های هوشمند منعطف بر سایر فعالان بازار برتری یابند یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی