ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Zombie Reaper 2؛ سرگرمی از دل کلیشه ها

سالیانه شاهد انتشار بازی هایی هستیم که به واسطه گستردگی خود می توانند هر سلیقه ای را پوشش دهند. با این وجود، این سلیقه مخاطبان است که مشخص می کند حجم چه سبک هایی در ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

سالیانه شاهد انتشار بازی هایی هستیم که به واسطه گستردگی خود می توانند هر سلیقه ای را پوشش دهند. با این وجود، این سلیقه مخاطبان است که مشخص می کند حجم چه سبک هایی در بازار افزایش یافته و سازندگان بیشتر به سمت ساخت چه بازی هایی کشیده شوند. همین اتفاق چند سال پیش برای سبک شوتر افتاد و شاهد گسترش بی حد و مرز عناوینی با این سبک و سیاق بودیم.

همان طور که میبینید هنوز هم این موج فروکش نکرده است. نکته جالب تر ماجرا اینجاست سندرم شوترهای اول شخص به موبایل هم سرایت نموده و بازی هایی که با این سبک و سیاق برای اسمارت فون ها به انتشار می رسند کم نیستند. Zombie Reaper 2 یکی از همین عناوین است که با وجود ذات کلیشه ای خود همچنان می تواند سرگرمی را به مخاطب هایش هدیه دهد.

Zombie Reaper 2 - 1

گیم پلی Zombie Reaper 2 بدین صورت است که بازیکن در هر مرحله باید با نابود کردن زامبی ها پیروز شود. البته رسیدن به این پیروزی گاهی اوقات متفاوت بوده و بسته به ماموریت، اهداف گوناگونی خواهید داشت. به عنوان نمونه در یک مرحله باید جان یک نفر را نجات دهید یا در بخشی دیگر تنها به سلاخی دشمنان بپردازید. شاید مکانیزم های Zombie Reaper 2 را به هیچ عنوان سرگرم کننده نخوانید.

ولی اگر از طرفداران سبک شوترهای اول شخص بوده و دل تان برای تجربه عنوانی ساده در این سبک تنگ شده، بازی نمونه بسیار خوبی است. گیم پلی روان و کنترل بسیار مناسب با صفحه لمسی موجب می شود تا به راحتی بتوانید از این عنوان لذت ببرید. کافی است یک بار طعم هدشات کردن زامبی ها را چشیده یا با کلماتی از قبیل Double Kill که الهام گرفته از Dota هستند مواجه شوید تا به ذات سرگرم کننده Zombie Reaper 2 پی ببرید.

Zombie Reaper 2 - 3

مکانیزم های بازی را می توانیم به سه بخش تقسیم کنیم. بخش اول این است که شخصیت اصلی در نقطه ای قرار گرفته و بدون قابلیت حرکت آن باید مرحله ها را به پایان برسانید. قسمت دوم هم به ماشین سواری اختصاص دارد. باید با کنترل اتومبیلی بتوانید زامبی ها را زیر گرفته و بیشترین رکورد ممکن را بزنید.

در بخش سوم هلیکوپتر وارد کار شده و بازیکن از بالا به مبارزه با دشمنان می پردازد تا انسان هایی که درون این وسیله قرار دارند را نجات بدهد. متاسفانه تنوع پایین مرحله ها می تواند کمی در ذوق بزند، با این وجود گیم پلی روان بازی کمی این مشکل را می پوشاند.

Zombie Reaper 2

خوشبختانه در بخش گرافیک استودیو سازنده توانسته کار خود را به خوبی انجام دهد. شاید محیط ها از دیدگاه طراحی خیلی متفاوت نباشند، اما همان منطقه های محدود هم از دیدگاه تکنیکی قابل قبول بوده و به جزییات توجه شده است. البته المانی که در موفقیت این بخش نقش مهمی را ایفا کرده به فریم ریت خوب بازی اختصاص دارد که در گیم پلی هم تاثیر مثبت گذاشته است.

اگر بخواهیم قبل از پایان رساندن مطلب نگاهی هم به بخش صداگذاری و موسیقی بیندازیم، باید بگوییم تنها ترک کاملی که در طول بازی شنیده می شود مربوط به منو است که واقعا هم زیباست. همچنین با وجود این که Double Kill گفتن ها خیلی محکم نیست ولی می تواند آدرنالین بازیکن را بالا ببرد. Zombie Reaper 2 مشکلات گوناگونی دارد اما اگر روی گیم پلی ساده و سرگرم کننده اش تمرکز کنید، مطمئن باشید از آن لذت خواهید برد.

Zombie Reaper 2

Zombie Reaper 2

سازنده: 8Square Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 47 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی