ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همزمان با گلکسی نوت 7، احتمالا یک Gear VR جدید معرفی می شود

سامسونگ در حال آماده سازی خود برای رونمایی از گلکسی نوت جدید است که طبق انتظارات و شینده ها، گلکسی نوت 7 نامیده می شود و کره ای ها قصد دارند با سبب همگام سازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

سامسونگ در حال آماده سازی خود برای رونمایی از گلکسی نوت جدید است که طبق انتظارات و شینده ها، گلکسی نوت 7 نامیده می شود و کره ای ها قصد دارند با سبب همگام سازی شماره ها، عدد 6 را پشت سر بگذارند.

اما در کنار این خبر، شنیده می شود که سامسونگ گویا قصد دارد ورژن سوم Gear VR را هم در جریان این مراسم به نمایش درآورد. ورژن اول این محصول، سال 2014 و در نتیجه همکاری کره ای ها با Oculus معرفی شد که اولین قدم جدی سامسونگ در فضای واقعیت مجازی به حساب می آید.

سال پیش، Gear VR آپدیتی دریافت کرد و همراه با دو تلفن همراه گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج عرضه شد. حالا طبق لیستی که در دیتابیس سازمان واردات هند، Zauba منتشر شده، به نظر می رسد که Gear VR بعدی نیز در راه است و احتمالا همراه با گلکسی نوت 7 نمایش داده می شود.

1467801933_samsung_gear_vr_zauba_story

در لیست فوق نام محصول SM- R323 را مشاهده می کنید که تقریبا بدون هیچ تردیدی می توان آن را به Gear VR جدید نسبت داد. SR-320 نام محصول اولین هدست سامسونگ است و SR- 322 نام دومین Gear VR که سال پیش عرضه شد. بنابراین منطقی است که SR-323 را Gear VR 2016 در نظر بگیریم.

گلکسی نوت 7 شایعه شده که مجهز به پورت USB Type-C خواهد بود اما Gear VR های کنونی از میکرو یو اس بی بهره می برند. با این تغییر، لازم است که Gear VR نیز تغییر کند و حداقل از این بعد بهتر شود.

در رویداد 2 آگوست احتمالا بسیاری از سوالات پیرامون Gear VR جدید و گلکسی نوت 7 پاسخ داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی