ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار Pro Evolution Soccer 2017 مشخص شد

ژاپنی ها امسال برای رقابت با آمرکایی ها کار بسیار سختی در پیش دارند. این بار شرکت الکترونیک آرتز تصمیم گرفته تا موتور ساخت فیفا را عوض کرده و از فراستبایت استفاده کند؛ موتوری که ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

ژاپنی ها امسال برای رقابت با آمرکایی ها کار بسیار سختی در پیش دارند. این بار شرکت الکترونیک آرتز تصمیم گرفته تا موتور ساخت فیفا را عوض کرده و از فراستبایت استفاده کند؛ موتوری که آزمون خود را به خوبی با عناوین استاروارز بتل فرانت و بتلفیلد پس داده. بنابراین انتظار برای انتشار دو بازی و دیدن عملکرد آن ها سخت تر از همیشه شده است.

پس از این که اعلام شد فیفا 17 در تاریخ بیست و هفتم سپتامبر (6 مهر) منتشر می شود، اکنون نوبت به کمپانی کونامی رسید تا از تاریخ انتشار Pro Evolution Soccer 2017 پرده بردارد. بر اساس گفته این شرکت بازی سیزدهم سپتامبر سال جاری (23 شهریور) در آمریکا منتشر شده و با دو روز تاخیر هم انگلستانی ها می توانند به بازی دسترسی داشته باشند.

کونامی قول داده تا در بازی شاهد پیشرفت های در زمینه های گوناگون باشیم. از بهتر شدن پاس ها بگیرید تا حضور سیستم Real Touch که به واسطه آن چگونگی واکنش بازیکن ها به توپ طبیعتی تر از همیشه می شود. تکنیک های پیشرفته تر برای دروازه بان ها و استراتژی های تیمی دقیق تر از ویژگی ها هستند که در هفدهمین شماره PES وجود دارند.

بد نیست بدانید این بازی با قیمت 60 دلار برای کنسول های نسل هشتم منتشر می شود. در حالی که دارندگان پلتفرم های نسل هفتم می توانند این عنوان را با قیمت 40 دلار خریداری کنند. برای اطلاعات بیشتر سال گذشته، پس از چندین سال، میانگین امتیازی PES بیشتر از فیفا شد. به نظر می رسد علت اصلی این موضوع را بتوانیم به پیشرفت های نه چندان زیاد فیفا 16 نسبت به عناوین گذشته اش اختصاص دهیم.

در صورتی که آن طرف میدان، PES با موتور فاکس انجین توانسته بود جلوه بسیار بهتری به این فرنچایز بدهد. همان طور هم که می دانید برای اولین بار در فیفا 17 شاهد بخش داستانی خواهیم بود. وجود کات سین ها و سیستم دیالوگی مشابه به مس افکت از ویژگی های هستند که این بخش دارد. هر دو بازی با بازخوردهای مثبت در جریان نمایشگاه امسال مواجه شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی