ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Vysor؛ اپلیکیشنی برای کنترل کامل گجت های اندرویدی از رایانه

اگر کمی در گوگل پلی به جستجو بپردازید، اپلیکیشن های زیادی خواهید یافت که می توانند نوتیفیکیشن های گجت های اندرویدی را با دسکتاپ به اشتراک بگذارند. حتی مواردی هم هستند که می توانند امکان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اگر کمی در گوگل پلی به جستجو بپردازید، اپلیکیشن های زیادی خواهید یافت که می توانند نوتیفیکیشن های گجت های اندرویدی را با دسکتاپ به اشتراک بگذارند. حتی مواردی هم هستند که می توانند امکان تبادل فایل از طریق وای فای را میان این دو پلتفرم فراهم کنند. اما بگذارید یک قدم فراتر برویم: چه می شد اگر می توانستیم هنگام کار با رایانه، کل صفحه دستگاه اندرویدی را در مانیتور ببینیم و کنترل کاملی بر آن داشته باشیم؟

اپلیکیشن Vysor که امروز به شما معرفی می کنیم با همین هدف ساخته شده؛ ابزاری که آنچه در موبایل تان می گذرد را از طریق یک افزونه گوگل کروم روی پی سی و مک Mirror می کند تا برای کارهایی چون جواب دادن به پیامک ها یا چک کردن اینستاگرام نیازی نباشد که دست تان را از ماوس و کیبورد رایانه بردارید.

1

برای استفاده از Vysor در ابتدا باید افزونه گوگل کروم آن را از کروم استور دانلود کرده باشید. پس از این کار حالا می بایست موبایل یا تبلت را از طریق کابل USB به رایانه وصل کنید تا اتصال میان دو دستگاه برقرار شود. Vysor برای ایجاد این ارتباط به یک شرط احتیاج دارد، این که حالت USB Debugging را از تنظیمات توسعه دهندگان اندروید فعال کرده باشید.

با فعالسازی این گزینه، حالا صفحه نمایش گجت اندرویدی تان را به طور زنده در رایانه خواهید دید، صفحه ای که تعامل پذیر هم هست و صرفا به یک Mirror ساده محدود نمی شود. می توانید اپلیکیشن ها و بازی ها را اجرا کنید، به پیامک ها با کیبورد رایانه پاسخ دهید، از صفحه اسکرین شات بگیرید و به طور کلی بدون لمس موبایل قادر به کنترل کامل آن باشید.

Vysor ممکن است در فرآیند Mirror کردن تصاویر کمی کند ظاهر شود، اما خوشبختانه امکان تنظیم بیت ریت برای کاهش کیفیت تصویر و در نتیجه افزایش سرعت در اختیارتان قرار گرفته. هر چند که در مجموع نسبت به نمونه های مشابه، Vysor سرعت استریم بسیار بالایی از خود به نمایش گذاشته که یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن محسوب می شود. امکانات نسخه رایگان اپ برای کاربرد معمولی کفایت می کنند، اما جذاب ترین و کارآمدترین قابلیت های Vysor را در نسخه حرفه ای آن خواهید یافت.

با پرداخت ماهیانه 1.99 یا سالانه 9.99 دلار، می توانید به امکانات فوق العاده ای مثل اشتراک گذاری صفحه به صورت از راه دور با دیگران و درگ و دراپ فایل میان چند دستگاه دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن بسیار کارآمد را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

Vysor

Vysor

سازنده: ClockworkMod قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • eslami
    eslami | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

    سلام روی ویندوز ۱۰ فقط اجرا میشه؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

      سلام. خیر، خوشبختانه از ویندوز 7 به بعد می تونید از Vysor استفاده کنید.

  • پوریا مقدسی
    پوریا مقدسی | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    دنبال برنامه ای میگردم که همون امکانات پولی این رو،رایگان ارائه بده...کسی میشناسه معرفی کنه لطفا

    • abbasalim
      abbasalim | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

      اگه سامسونگ داری از sidesync استفاده کن

مطالب پیشنهادی