ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مشغول ساخت دو ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear است

تا به امروز بارها شایعاتی شنیده ایم مبنی بر این که گوگل احتمالاً مشغول ساخت اسمارت فونی مخصوص به خود بوده و واحدی را به توسعه سخت افزار اختصاص داده است. حالا در راستای همان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

تا به امروز بارها شایعاتی شنیده ایم مبنی بر این که گوگل احتمالاً مشغول ساخت اسمارت فونی مخصوص به خود بوده و واحدی را به توسعه سخت افزار اختصاص داده است. حالا در راستای همان شایعات گفته می شود که ساکنین مانتین ویو مشغول ساخت یک ساعت هوشمند نیز هستند که در آن، به شکلی یکپارچه از سیستم عامل اندروید ویر و دستیار گوگل استفاده خواهد شد.

بنابر گزارش اخیر، گوگل مشغول کار روی دو ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ویر است اما مشخص نیست که این ساعت ها توسط خود گوگل توسعه می یابند یا با مشارکت کمپانی دیگری ساخته شده و تحت برند نکسوس عرضه می شوند. گفته شده که اسمارت واچ های مورد بحث، خط مشی نکسوس های اخیر را دنبال کرده و در قالب دو مدل پریمیوم و مدلی کوچک تر با امکان کمتر و قیمت ارزان تر به دست مشتریان می رسند.

به نظر می رسد که ورژن بزرگتر و پریمیوم ساعت گوگل، از اتصال مخابراتی LTE، رهیاب و امکان اندازه گیری ضربان قلب بهره می برد که مدل دیگر از آنها بی بهره خواهد بود. ضمناً هر دو ساعت احتمالاً به نمایشگری دایره ای شکل مجهز بوده و خبری از نوار فلزی تخت به دور آنها، مانند ساعت Moto 360 موتورولا، نخواهد بود. مدل بزرگتر که با نام رمز Angelfish شناخته می شود، شباهت زیادی به ساعت های Urbane 2 ال جی و Moto 360 خواهد داشت و ضخامت آن به 14 میلی متر می رسد که از هر دو ساعت مذکور به مراتب کمتر است.

ساعت کوچکتر نیز که با نام رمز Swordfish از آن یاد می شود، احتمالاً 10.6 میلی متر قطر خواهد داشت و طول قطر نمایشگر آن به 42 میلی متر می رسد. نکته جالب گزارش های اخیر این است که مدل Swordfish از بندهای قابل تعویض پشتیبانی خواهد کرد در حالی که مدل پریمیوم، از این قابلیت بی بهره است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali mbi Mombeini
    Ali mbi Mombeini | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    "گفته شده که اسمارت فون های مورد بحث، خط مشی نکسوس های اخیر را دنبال کرده و در قالب دو مدل پریمیوم و مدلی کوچک تر با امکان کمتر و قیمت ارزان تر به دست مشتریان می رسند."
    اسمارت فون یا اسمارت واچ؟ :-)

    • شایان ضیایی
      شایان ضیایی | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

      سلام، با تشکر از نکته سنجیتون، اصلاح شد

مطالب پیشنهادی