ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ی GoTY عنوان The Witcher 3: Wild Hunt، بهترین بازی سال 2015، رسماً تأیید شد

سی دی پراجکت سازنده ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt طی ارائه ی بیانیه ای به یوروگیمر، نسخه ی سال (GoTY) این بازی را رسماً تایید کرد. کونراد توماسکویچ کارگردان بازی در این خصوص گفت: عنوان ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

سی دی پراجکت سازنده ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt طی ارائه ی بیانیه ای به یوروگیمر، نسخه ی سال (GoTY) این بازی را رسماً تایید کرد. کونراد توماسکویچ کارگردان بازی در این خصوص گفت:

عنوان ویچر 3: وایلد هانت یک تلاش بزرگ برای کل استودیو به شمار می رفت. در این راه هر دو تیم و من از بازخورد های خوبی که نسبت به گرالت و ماجراجویی هایش شکل گرفته بود بسیار شگفت زده شدیم. پس از لانچ، ما دو بسته ی الحاقی جدید برای بازی عرضه کردیم. یکی از آن ها Hearts of Stone و دیگری Blood and Wine نام داشت. هر کدام از این بسته های الحاقی ویژگی ها و ماجراجویی های جدیدی را به بازی اضافه می کردند؛ آن ها در حال حاضر یک مخلوط قوی را شکل داده اند.

تا به الان بسته های الحاقی پولی و رایگان بسیاری برای بازی منتشر شده است. همچنین ما بروزرسانی های فراوانی را برای بازی عرضه کرده ایم که تغییرات قابل توجهی را در رابط کاربری و مکانیزم های بازی به وجود آورده اند. با این حال بسیاری از طرفداران خواهان یک نسخه ی سال از این بازی هستند. بسیار خوش حال هستم که بگویم بله چنین نسخه ای از بازی وجود دارد. در حال حاظر چیزی بیشتر از این نمی توان گفت و اطلاعات بیشتر در مورد این نسخه که شامل تاریخ دقیق عرضه آن نیز می شود را به آینده موکول می کنیم. در ضمن می خواهم از طرفداران بازی برای حمایتشان تشکر کنم؛ شما فوق العاده هستید.

چندی پیش سازمان USK، یکی از مراکز رتبه بندی بازی های ویدیویی در آلمان بازی The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year Edition را برای کامپیوتر های شخصی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 لیست کرده بود. در همین حین بود که یوروگیمر به نقل از یک منبع ناشناس وجود بازی را تایید و تاریخ عرضه ی آن را 16 اوت 2016 اعلام کرد.

چنانچه علاقه مند هستید، می توانید لیست مورد بحث را در آخرین صفحه ی طبقه بندی شده در وبسایت USK ببینید. موردی که اولین بار توسط یکی از کاربران توییتر با نام کاربری lifeflower دیده شد.

jpg

موارد تشکیل دهنده ی نسخه ی سال بازی ویچر 3: وایلد هانت احتمالا باندلی از بازی اصلی و دو بسته ی الحاقی آن خواهد بود. لازم به ذکر است که با خرید Expansion Pass بازی به قیمت 20 پوند قادر به دریافت این دو بسته ی الحاق هستید. این در حالی است که برای خرید هر کدام از این بسته های الحاقی به نام هارتز آو استون و بلاد اند واین باید به ترتیب 8 و 16 پوند بپردازید.

هارتز آو استون نزدیک به 10ساعت خط داستانی جدید را به بازی اضافه می کند. در این بین بلاد اند واین به عنوان بزرگترین بسته ی الحاقی بازی علاوه بر 30 ساعت خط داستانی جدید در منطقه ی Toussaint، موارد پر زرق و برق جدیدی را به این عنوان می افزاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی