ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلفن هوشمند Meizu MX6
تکنولوژی

تعیین تاریخ انتشار و درز مشخصات سخت افزاری موبایل Meizu MX6

حالا دیگر به شکل رسمی تایید شده که کمانی چینی میزو در تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر) از موبایل جدید  Meizu MX6 در شهر پکن رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، نتیجه یک تست از این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

حالا دیگر به شکل رسمی تایید شده که کمانی چینی میزو در تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر) از موبایل جدید  Meizu MX6 در شهر پکن رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، نتیجه یک تست از این تلفن هوشمند در پایگاه داده بنچمارک معتبر AnTuTu منتشر شده که دیدگاه خوبی در خصوص مشخصات سخت افزاری این محصول را در دسترس قرار می دهد.

بر اساس این اطلاعات، MX6 مجهز به نمایشگری با کیفیت Full HD است. (به اندازه نمایشگر اشاره نشده) در قلب آن نیز پردازنده ۱۰ هسته ای ۶۴ بیتی Helio X20 مدیاتک و پردازشگر گرافیکی Mali-T880 جا خوش کرده اند که این ترکیب را ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کنند. دوربین های پشت و جلو نیز به ترتیب از سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی بهره خواهند برد.

در بخش نرم افزاری نیز شاهد حضور نسخه ای تازه از سیستم عامل اختصاصی Flyme بر مبنای اندروید ۵.۱ لالی پاپ هستیم. گرچه انتظار می رود در مدت کوتاهی پس از عرضه شاهد آپدیت به اندروید ۶ باشیم.

همان طور که در بالا گفتیم، در جدول منتشر شده در پایگاه داده AnTuTu، اشاره ای به ابعاد نمایشگر نشده، اما دیگر شنیده ها حاکی از حضور یک نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED است. توان لازم برای این مجموعه سخت افزاری هم از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد. ضمن این که دکمه هوم چندکاره اختصاصی میزو با عنوان mBack، حالا حسگر اثر انگشت را نیز در خود جای خواهد داد.

مدیرعامل کمپانی سازنده تاکید کرده که این محصول از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی با مدل PRO 6 همین شرکت خواهد داشت، اما از جهت قیمت در جایگاه بالاتری قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza
    reza | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    خیلی وحشتناکه

    • daroghe
      daroghe | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

      خخخخ وحشتناک چرا،عالیه.من مدل پرو ۵ و ام ایکس ۵ میزو رو دارم.پرو ۶ هم از بست فون سفارش دادم برا یکی دیگه.در کل هم از قیمت راضیم هم کیفیت و از همه مهمتر آپدیت های منظم رابط کاربریش.فوق العادس

مطالب پیشنهادی