ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ لیست محبوب ترین موبایل های نیمه نخست 2016 به روایت AnTuTu را به تصرف خود درآورد

پایگاه داده AnTuTu که اخیراً لیست قدرتمندترین موبایل های هوشمند نیمه نخست سال 2016 میلادی را منتشر کرده بود، حالا دست به حرکتی دیگر زده و آمار محبوب ترین موبایل های همین بازه زمانی در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

پایگاه داده AnTuTu که اخیراً لیست قدرتمندترین موبایل های هوشمند نیمه نخست سال 2016 میلادی را منتشر کرده بود، حالا دست به حرکتی دیگر زده و آمار محبوب ترین موبایل های همین بازه زمانی در مناطق مختلف را نیز به انتشار رسانده است. پیش از هرچیز، سامسونگ توانسته در لیست 10 موبایل محبوب در سراسر جهان، 5 نماینده داشته باشد که در نوع خود واقعاً تحسین برانگیز است.

موبایل های گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 7، به ترتیب جایگاه های اول تا چهارم را در لیست محبوب ترین موبایل های جهان به خود اختصاص داده اند. بعد از آنها، نام موبایل Redmi Note 3 شیائومی در رده پنجم به چشم می خورد و سپس در رده ششم مجدداً موبایل پرچمدار کره ای ها، یعنی گلکسی اس 7 اج حضور دارد. بعد از این موبایل ها نیز نوبت موبایل MX 5 میزو، ال جی جی 3، LeEco 1s و Meizu Metal رسیده تا به ترتیب لیست را تکمیل کنند.

AnTuTu-reveals-its-lists-of-the-top-ten-most-popular-smartphones-in-different-regions

طبیعتاً مناطق مختلف جهان، لیست های مخصوص به خود را نیز داشته اند. در ایالات متحده نیز، شش مدل از دیوایس های مختلف سامسونگ به چشم می خورد. در این لیست، گلکسی نوت 5 و گلکسی نوت 4 در رده های نخست حضور دارند و رده سوم و چهارم در اختیار دو موبایل Nexus 6P و Nexus 6 قرار گرفته است. بعد از این ها نیز گلکسی اس 6، گلکسی اس 7، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 7 اج مقام های پنجم تا هشتم را کسب نموده اند. در نهایت لیست با مشاهده یکی از مدل های وان پلاس و نیز موبایل Nexus 5X خاتمه می یابد.

AnTuTu-reveals-its-lists-of-the-top-ten-most-popular-smartphones-in-different-regions1

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به لیست محبوب ترین اسمارت فون های دیگر مناطق و کشورهای جهان، نظیر چین، تایوان، هونگ کونگ، کره، روسیه، آلمان، هند، ویتنام و مالزی را مشاهده نمایید.

AnTuTu-reveals-its-lists-of-the-top-ten-most-popular-smartphones-in-different-regions2 AnTuTu-reveals-its-lists-of-the-top-ten-most-popular-smartphones-in-different-regions10 AnTuTu-reveals-its-lists-of-the-top-ten-most-popular-smartphones-in-different-regions9 AnTuTu-reveals-its-lists-of-the-top-ten-most-popular-smartphones-in-different-regions8 AnTuTu-reveals-its-lists-of-the-top-ten-most-popular-smartphones-in-different-regions7 AnTuTu-reveals-its-lists-of-the-top-ten-most-popular-smartphones-in-different-regions6 AnTuTu-reveals-its-lists-of-the-top-ten-most-popular-smartphones-in-different-regions5 AnTuTu-reveals-its-lists-of-the-top-ten-most-popular-smartphones-in-different-regions4 AnTuTu-reveals-its-lists-of-the-top-ten-most-popular-smartphones-in-different-regions3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Link
    Link | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    عشق فقط glx تو جیب جا میشه .....جدیدترین قیمت ها در rayaneh724.com به ما سر بزنید

  • میثم
    میثم | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    تو ایران کلا از اولین تا آخرین مورد سامسونگه.
    توروحت دامدونگ...

  • Nima
    Nima | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    دادا بهترین سامسونگ سونی دیگ رفت کنار

  • heydar hejazi
    heydar hejazi | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    کشورهای پیشرفته میدونن که اپل به هیچ دردی نمیخوره و گوشیهای اندروردی خیلی سرتر شدن از ای او اس و فقط ملت ما هنوز دنبال یه سیب گندیده با امکانات صعب العبورش میرن فقط برا کلاس گذاشتن. گرچه کلا کلاس بالا حالا دست سامسونگه. و سونی هم دست آدمای سنگین رنگینه.

مطالب پیشنهادی