ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آدام بویز از سمت خود به عنوان یکی از مدیران اجرایی برند پلی استیشن کناره گیری کرد

در چند وقت گذشته، پلتفرم گیمینگ سونی با حمایت بسیار خوبی از سوی توسعه دهندگان بزرگ و مستقل شخص ثالث مواجه شد و عناوین قابل توجهی روی کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

در چند وقت گذشته، پلتفرم گیمینگ سونی با حمایت بسیار خوبی از سوی توسعه دهندگان بزرگ و مستقل شخص ثالث مواجه شد و عناوین قابل توجهی روی کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا به انتشار رسیدند. اما حالا یکی از افرادی که مسئولیت برقراری ارتباط با این توسعه دهندگان را برعهده داشته خبر داده که از سمت خود کناره گیری می کند.

«آدام بویز» (Adam Boyes)، یکی از مدیران اجرایی برند پلی استیشن سونی اخیراً در مجموعه توییتی اعلام کرده که می خواهد «به دنیای توسعه بازی» بازگردد که آن را از سال 2012 و با پذیرفتن سمت نایب رییس بخش «ارتباط با توسعه دهندگان و ناشران» کنار گذاشته بود. اگرچه شغل بویز اخیراً با ارائه تجربیات مختلف روی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن گره خورده بود اما وی در پروژه هایی مانند Grim Fandango Remastered و No Man's Sky نیز مشارکت داشته است.

ناگفته نماند که هفته پیش، «نیک ساتنر» (Nick Suttner) یکی دیگر از مدیران سونی و نویسنده سابق وب سایت 1UP، نیز خبر اعلام از جدایی خود از کمپانی ژاپنی مورد بحث داد. هنوز مشخص نیست که حرکت بعدی ژاپنی ها چه خواهد بود و چه کسی جایگزین بویز می شود، با این حال مشخصاً سونی در زمان جالبی به سر می برد.

زیرا از یک سو ژاپنی ها مشغول سازمان دهی مجدد واحدهای داخلی خود هستند و از سوی دیگر، مایکروسافت با استراتژی هایی چون عرضه یکپارچه بازی های ویدیویی روی دو پلتفرم اکس باکس وان و پی سی، سعی دارد به رقابت بازگردد. با این همه، مطمئناً خللی در روند عرضه بازی ها به وجود نخواهد آمد و جالب است بدانید در خبری دیگر، سازندگان بازی No Man's Sky اعلام کردند که توسعه بازی بالاخره به اتمام رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی