ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی بلک بری برنامه ای برای کنار گذاشتن کیبوردهای فیزیکی ندارد

همین چند روز پیش بود که کمپانی بلک بری تایید کرد دیگر به تولید موبایل BlackBerry Classic نخواهد پرداخت، اما ظاهراً برای آن دسته از دوست داران کیبوردهای فیزیکی جای نگرانی زیادی وجود ندارد چون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

همین چند روز پیش بود که کمپانی بلک بری تایید کرد دیگر به تولید موبایل BlackBerry Classic نخواهد پرداخت، اما ظاهراً برای آن دسته از دوست داران کیبوردهای فیزیکی جای نگرانی زیادی وجود ندارد چون به گفته «الکس تربر» (Alex Thurber)، نایب رییس ارشد واحد فروش جهانی دیوایس های بلک بری، کیبوردهای فیزیکی QWERTY «اینجا هستند تا بمانند».

اگرچه کیبورد فیزیکی هنوز به صورت کامل از موبایل های بلک بری حذف نشده، اما گزارش ها حاکی از آن هستند که این کمپانی کانادایی بزودی دو موبایل جدید به بازار عرضه خواهد کرد که تنها به نمایشگر لمسی مجهز خواهند بود. انتظار می رود این دو دستگاه، با نام های «بلک بری نئون» و «بلک بری آرگون» به دست مشتریان برسند.

bbk

بد نیست بدانید بنابر گزارشی که اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد، کیبورد QWERTY تا سال آینده و تا عرضه موبایل «بلک بری مرکوری» در هیچ یک اسمارت فون های دیگر کانادایی ها جای نمی گیرد اما حالا مشخص نیست که بعد از سخنان تربر، این موضوع همچنان صحت دارد یا خیر.

ناگفته نماند که با توجه به شایعات، اسمارت فون مرکوری به نمایشگری 4.5 اینچی با نسبت ابعاد 3:2 مجهز است و ضمن بهره گیری از بدنه آلومینیومی، دارای مشخصات سخت افزاری قابل قبولی چون چیپست اسنپدراگون 625، دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Sarkouhi
    Mohammad Sarkouhi | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

    اخرش با این کیبردش نابود میشه

  • سـیزده 66
    سـیزده 66 | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    كار بسيار پسنديده اي ميكنيد بلك بري و كيبوردش

  • امین
    امین | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    منکه هرچی نظر میزارم چه خوب باشه چه بد تایید نمیشه اصلا انگار تایید کننده گرامی اسم منو میبینه دستش ناخوداگاه میره روی رد پس سکوت میکنم (تایید کننده گرامی همرو که رد کردی تعارف نکن اینم رد کن)

مطالب پیشنهادی