ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی به خاطر نقض پتنت 4G از T-Mobile شکایت کرده است

به گفته ی وال استریت ژورنال، شرکت چینی هوآوی به خاطر آنچه که آن را نقض پتنت های شبکه ی وایرلس 4G خود خوانده، علیه T-Mobile آمریکا اقامه ی دعوی کرده است. غول چینی صنعت ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

به گفته ی وال استریت ژورنال، شرکت چینی هوآوی به خاطر آنچه که آن را نقض پتنت های شبکه ی وایرلس 4G خود خوانده، علیه T-Mobile آمریکا اقامه ی دعوی کرده است.

غول چینی صنعت ارتباطات گفته است شرکت تی موبایل بدون پرداخت مبلغی به این شرکت، مدتی است از فناوری شبکه ی ثبت شده ی این شرکت در حال استفاده بوده. هوآوی ادعا می کند پیش از این، پیشنهاد اعطای لایسنس پتنت های خود را داده، اما دو نهاد یاد شده بر سر این مجوز به توافقی نرسیده اند.

گفتنی است تی موبایل تنها شرکتی نیست که هوآوی اخیراً علیه آن اقامه ی دعوی کرده است؛ این شرکت که اکنون به سومین تولید کننده ی بزرگ تلفن هوشمند در دنیا بدل شده، دو ماه پیش نیز به خاطر استفاده از ۱۱ پتنت استاندارد اولیه، از سامسونگ شکایت کرد. به نقل از رسانه ها به نظر می رسید این شکایت نتیجه ی بی حاصل ماندن توافق های اعطای لایسنس بوده است که طی آنها هوآوی اظهار داشته بود سامسونگ به خاطر استفاده از دارایی های معنوی اش مبلغی به این شرکت پرداخت نکرده است.

از طرف دیگر این اولین باری نیست که هوآوی و تی موبایل با یکدیگر رودررو شده اند. دو سال پیش، تی موبایل در دادگاه فدرال آمریکا شکایتی به ثبت رساند مبنی بر اینکه هوآوی اطلاعات محرمانه ی داد و ستد هایش پیرامون یک ربات تست تلفن هوشمند به نام Tappy را به سرقت برده است. این شکایت هنوز در مرحله ی طی مراحل قانونی قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • میثم
    میثم | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

    ماشالله هوآوی بزن همه‌رو زخمی کن

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

    دم هواوی گرم خخخخخ میره تو نخ تمامیه صرکتا ببینه کجا نقص کردن شکایت میکنه تا بگه این کارشون ایراد داشته اون از شکاست سامسونگ این از تی موبایل هواوی به کجا چنین شتابان عزیزم

    • رضا
      رضا | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

      دؤست من ،هواووی یکی از داغونترین هاااس و با این داغونی و ویزای داغون دادن بیرون و داغوون بازی شده هواووی داغوون

مطالب پیشنهادی