ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترافیک حساب های کاربری داعش در توییتر ۴۵ درصد کاهش داشته است

اعضای داعش در چند سال اخیر نشان داده اند که راه و رسم استفاده از شبکه های اجتماعی را به خوبی می دانند، حال دولت کنونی ایالات متحده اعتقاد دارد که اقدامات اخیرش کارساز بوده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اعضای داعش در چند سال اخیر نشان داده اند که راه و رسم استفاده از شبکه های اجتماعی را به خوبی می دانند، حال دولت کنونی ایالات متحده اعتقاد دارد که اقدامات اخیرش کارساز بوده و حجم استفاده اعضای این گروه تروریستی از شبکه های اجتماعی کاهش یافته است.

مقامات دولتی اخیراً گزارشی دارای اعداد و ارقامی را در اختیار «Associated Press» قرار داده اند و توسط آن، خبر از کاهش استفاده ی حرفه ای از حساب های کاربری داعش می دهند و می گویند که ترافیک آنها تا ۴۵ درصد کاهش داشته است.

دولت ایالات متحده تمرکز کمپین خود برای مبارزه آنلاین با داعش را بر روی توییتر قرار داده. با این حال خبر می رسد که داعش هم بخشی از فعالیت های خود را به سایر پلتفرم های اجتماعی کشانده است. مقامات دولتی البته اعداد و ارقام فعالیت های این گروه تروریستی در توییتر را هم منتشر نکرده و صرفاً به اذعان کاهش ۴۵ درصدی آن اکتفا نموده اند.

در این میان توییتر هم بیان می کند که تلاش خود را در مسیر کاهش فعالیت چنین حساب هایی خواهد کرد. چند ماه پیش، این شبکه اجتماعی اعلام کرد که از نیمه ۲۰۱۵ تا کنون، بیش از ۱۲۵ هزار حساب کاربری متعلق به اعضای داعش را مسدود کرده است.

AP
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی