ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آرشیو توئیت های پاک شده کاربران پر مخاطب توئیتر به کار خود خاتمه داد

PostGhost آرشیوی است که توئیت های پاک شده را در خود جای داده و طبق درخواستی که توئیتر اخیرا مطرح کرده به زودی تعطیل خواهد شد. این آرشیو کمتر از یک هفته است که راه اندازی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

PostGhost آرشیوی است که توئیت های پاک شده را در خود جای داده و طبق درخواستی که توئیتر اخیرا مطرح کرده به زودی تعطیل خواهد شد.

این آرشیو کمتر از یک هفته است که راه اندازی شده و در اصل محلی برای نگهداری توئیت هایی است که از جانب کاربران تایید شده این شبکه با بیش از ده هزار دنبال کننده برایش ارسال شده اند.

در نامه ای که توئیتر پیرامون همین مساله برای PostGhost ارسال کرده آمده است: ثبت و نگهداری توئیت های پاک شده بر خلاف قوانین مربوط به حریم خصوصی ما است.

مدیران این آرشیو دیجیتالی نیز بعد از دریافت نامه از سوی توئیتر موافقیت خود را با این امر اعلام کرده و سایت را تعطیل کردند اما در جوابیه بلند بالای خود اینطور استدلال کردند که این اکانت ها به شخصیت های مطرح و شناخته شده تعلق دارند و به همین خاطر توئیت هایشان باید ثبت شود.

در جوابیه این وبسایت آمده است:

ما باور داریم عموم مردم حق دارند که به تاریخچه توئیت های عمومی این کاربران برجسته دسترسی داشته باشند و اینکه آنها بعد از اندک زمانی نسبت به گفته هایشان اظهار ندامت کرده باشند یا خیر هم نباید تغییری در این مساله به وجود بیاورد.

گفتنی است که توئیتر قبلا نیز روشن کرده بود که سرویس های مشابه قوانین آن را زیر پا گذاشته اند. در یکی دیگر از این موارد، پروژه ای به نام Politwoops کلید خورد که هدفش آرشیو نمودن توئیت های مربوط به سیاستمداران بود و کمی بعد از آغاز به کارش تعطیل شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی