ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش تقاضا برای خودروی مدل 3 تسلا و بازار داغ باتری های اتومبیل پاناسونیک

شرکت ژاپنی پاناسونیک اعلام کرد که انتظار دارد تقاضا برای باتری های لیتیومی یونی اش از جانب شرکت تسلا افزایش پیدا کند و از این طریق فروش سالانه باتری های مرتبط با خودرو اش ظرف ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

شرکت ژاپنی پاناسونیک اعلام کرد که انتظار دارد تقاضا برای باتری های لیتیومی یونی اش از جانب شرکت تسلا افزایش پیدا کند و از این طریق فروش سالانه باتری های مرتبط با خودرو اش ظرف سه سال آتی دوبرابر گردد.

Kenji Tamura یکی از مدیران ارشد این شرکت در بخش سیستم های صنعتی و خودرو در این باره گفت که انتظار دارد فروش سالانه باتری های خودروی این شرکت در سال مالی منتهی به مارس 2019 از 180 میلیارد ین در سال مالی منتهی به مارس 2016 به رقم 400 میلیارد ین (3.98 میلیارد دلار) برسد.

طبق برآوردهای صورت گرفته توسط این شرکت، فروش سالانه باتری های خودرو و محصولات ذخیره سازی انرژی به رقم 500 میلیارد ین خواهد رسید که این رقم حدودا دو و نیم برابر میزان ثبت شده برای سال مالی قبل است.

Tamura اعلام نمود که تسلا برای تامین سفارشات مربوط به خودروی مدل 3 خود که قرار است به زودی تولید انبوهش را آغاز نماید، از این شرکت دعوت کرده تا 1.6 میلیارد دلار را در تاسیسات 5 میلیارد دلاری آن به نام گیگافکتوری سرمایه گذاری نماید.

گفتنی است که پاناسونیک تامین کننده انحصاری باتری برای مدل 3 است که عنوان نخستین ماشین بازارهای انبوه تسلا را در اختیار دارد.

ایلان ماسک مدیرعامل خودروساز آمریکایی نیز چند ماه پیش با اشاره به تقاضای بسیار زیاد برای سدان تازه این شرکت اظهار نمود که شرکتش می خواهد میزان تولید خود را تا سال 2018 به رقم 500 هزار دستگاه برساند که این بازه زمانی دو سال زودتر از موعد مقرر توسط آن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی