ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Bluboo Maya Premium با پردازنده قدرتمند Helio P10 و حسگر IMX298 سونی در راه است

تعدادی موبایل هوشمند وجود دارند که هم موبایل های قدرتمندی به نظر می رسند و هم از لحاظ قیمتی تا جایی که می شود مقرون به صرفه اند. یکی از گزینه های جدیدی که به ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

تعدادی موبایل هوشمند وجود دارند که هم موبایل های قدرتمندی به نظر می رسند و هم از لحاظ قیمتی تا جایی که می شود مقرون به صرفه اند. یکی از گزینه های جدیدی که به این جمع اضافه می شود Bluboo Maya است. این تلفن هوشمند به دنبال ارائه ی بهترین دوربینی است که می شود با قیمت ۹۹.۹۹ دلار روی یک موبایل جا داد.

پس از عرضه ی بلوبو مایا، شرکت بلوبو این نکته را کاملاً روشن کرد که قصد دارد سری مایا را با دستگاه های دیگری گسترش دهد که اولین آنها Maya Max بود. این تلفن هوشمند همان گونه که از نامش پیداست، با بهبود های قابل توجهی در دیگر بخش ها همراه شد، از جمله باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری.

اکنون اینطور به گوش می رسد که تلفن هوشمند بعدی از سری مایا، Maya Premium خواهد بود. در حال حاضر جزئیات بیشتری از قیمت و چگونگی عرضه ی مایا پریمیوم بلوبو در دست نیست، اما آنچه که قطعی است آن است که بلوبو قصد دارد قابلیت های پردازشی مایا را تقویت کند.

مایا به یک پردازنده ی ۶۴ بیتی چهار هسته ای مدیاتک (MTK6580A) مجهز است، اما گفته می شود مدل پریمیوم آن به پردازنده ی هشت هسته ای Mediatek Helio P10 مجهز خواهد بود. این تلفن هوشمند همین حالا هم به حسگر IMX298 سونی خود فخر می فروشد؛ این مورد نیز می تواند بلوبو را به اولین تلفن هوشمندی تبدیل کند که در کنار حسگر IMX298 سونی از پردازنده ی Helio P10 بهره می برد.

از دیگر مشخصات مایا پریمیوم جزئیات چندانی در دست نیست، اما شنیده ها حاکی از آن هستند که بسیاری از مشخصات آن از جمله باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری اش با مایا مکس یکسان خواهد بود، به علاوه ی اینکه بدنه ی آن نیز به خاطر استفاده از آلومینیوم کلاس تجهیزات هوافضا و طراحی یکپارچه، از کیفیت بالاتری برخوردار است.

جدای از باقی مشخصات، بزرگ ترین ویژگی مایا پریمیوم، ترکیب پردازنده ی Helio P10 و حسگر IMX298 سونی است. این دو، قابلیت های پردازشی و دوربین این موبایل مقرون به صرفه را به شکل قابل توجهی افزایش خواهند داد. محض مقایسه، Nubia Z11 mini که اخیراً عرضه شده، تقریباً در همین محدوده ی قیمت به پردازنده ی اسنپدراگون ۶۱۷ و حسگر IMX298 سونی مجهز است.

به این ترتیب مایا پریمیوم علاوه بر قیمت رقابتی، از لحاظ عملکرد پردازنده و دوربین نیز به دنبال خلق تجربه ای بالاتر از سطح خود برای مشتری است؛ امری که قطعاً روی استقبال مشتریان نیز اثر خواهد گذاشت.

Bluboo-Maya-Premium-01

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza
    reza | ۲۰ تیر ۱۳۹۵

    اوه اوه عجب گوشی خوبیه

  • an mz
    an mz | ۲۰ تیر ۱۳۹۵

    هلیو p10 رو xperia xa هس

مطالب پیشنهادی