ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیم دات کام از امکانات و تاریخ راه اندازی سرویس جایگزین مگا آپلود پرده برداشت

همانطور که پیشتر هم خبر دادیم، به نظر نمی رسد کیم دات کام از دردسرها و عواقب راه اندازی مگاآپلود درس گرفته باشد و اعلام کرده قصد دارد این بار یک سایت بهتر از آن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

همانطور که پیشتر هم خبر دادیم، به نظر نمی رسد کیم دات کام از دردسرها و عواقب راه اندازی مگاآپلود درس گرفته باشد و اعلام کرده قصد دارد این بار یک سایت بهتر از آن دست و پا کند. کیم دات کام هنوز هم در نیوزیلند تلاش می کند از تحویل داده شدن به ایالات متحده خودداری نماید، جایی که قرار است به دلیل راه اندازی مگا آپلود و به جرم نقض کپی رایت، پول شویی و موارد دیگر محاکمه گردد.

این چهره ی جنجالی اما بی توجه به مخاطرات و مشکلاتی که در پیش روی خود دارد در یکی از توییت های خود جزئیات این سرویس جدید را بر شمرده و اعلام کرده قصد دارد 100 گیگابایت حافظه ابری رایگان را با قابلیت رمزگذاری و سینک شدن بین ابزارهای مختلف در اختیار کاربران قرار دهد.

Screenshot (41)

دات کام همچنین اذعان داشته سرویس جدید فاقد محدودیت در زمینه ی تبادل داده خواهد بود، اما مهمترین نکته به استفاده از هشتگ 5thRaidAnniversary# باز می گردد که نشان می دهد این وب سایت قرار است در پنجمین سالگرد حمله به مگاآپلود و دستگیری وی فعالیت خود را آغاز کند.

بر اساس این اطلاعات، می توان گفت سرویس جدید کم دات کام از امکانات جذابی برخوردار خواهد بود و تاریخ آغاز فعالیت آن نیز ژانویه 2017 یا همان دی ماه سال جاری در نظر گرفته شده است، در نتیجه تنها کافیست چند ماه باقی مانده را نیز منتظر بمانیم تا مشخص شود این بار چهره ی جنجالی حوزه ی فناوری، چه آینده ای را برای خود و کاربران مشتاق رقم می زند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پارسا انوشه
    پارسا انوشه | ۲۰ تیر ۱۳۹۵

    مگه الان سیستم مگا مال این نیست؟ مگا که کار میکنه

مطالب پیشنهادی