ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تولید ۱۱۰ میلیون موبایل ردمی شیائومی
تکنولوژی

شیائومی تا امروز ۱۱۰ میلیون دستگاه موبایل از سری Redmi تولید کرده است

مدیرعامل کمپانی شیائومی حدود یک ماه قبل اعلام کرده بود که شرکتش مرز ۱۰۰ میلیون را در تولید موبایل های سری محبوب ردمی (Redmi) پشت سر گذاشته است. حالا و در شرایطی که این کمپانی خود را ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

مدیرعامل کمپانی شیائومی حدود یک ماه قبل اعلام کرده بود که شرکتش مرز ۱۰۰ میلیون را در تولید موبایل های سری محبوب ردمی (Redmi) پشت سر گذاشته است. حالا و در شرایطی که این کمپانی خود را آماده رونمایی از چند تلفن هوشمند و فبلت جدید می کند، آقای هوگو بارا معاون ارشد مدیرعامل، از ثبت رکورد ۱۱۰ میلیون واحدی برای برند ردمی تا به امروز خبر می دهد.

این رکورد درخور توجه در حالی به ثبت رسیده که اولین موبایل با این برند در آگوست سال ۲۰۱۳ روانه بازار شده بود. به عبارتی، در طی این مدت، در هر ۱.۲۱ ثانیه یک دستگاه موبایل از سری ردمی به تولید رسیده است.

این آمار و ارقام برای شرکتی که چند سالی بیشتر از تاسیس اش نمی گذرد بسیار موفق آمیز است. یکی از دلایل ثبت چنین فروشی را می توان به تنوع بسیار موبایل های برند Redmi در کنار قیمت کاملاً‌ رقابتی آنها نسبت داد. در همین مدت از سال جاری نیز شاهد معرفی چند مدل مختلف چون Redmi 3 ،Redmi Note 3 ،Redmi 3 Pro و Redmi 3s بوده ایم که همگی در گروه گجت های اقتصادی رده بندی می شوند.

اما این پایان برنامه های شیائومی برای موبایل های ردمی نیست و طبق شنیده ها این غول موبایل ساز چینی قصد دارد در آینده نزدیک از فبلت ردمی نوت ۴ نیز رونمایی کند. نسل قبل این محصول مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی تمام اچ دی، ۲ یا ۳ گیگابایت رم و پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۵۰ بوده است. باید منتظر ماند و دید همکاران هوگو بارا چه مشخصاتی را برای جانشینی این فبلت پر فروش در نظر گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی