ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون های بعدی اپل را ببینید

روز گذشته یک تصویر منتسب به آیفون ۷ به فضای مجازی راه یافت که آن را در دیجیاتو مشاهده کردید. ساعتی پیش ولی وب سایت فرانسوی NoWhereElse چندین تصویر واضح تر از هر دو موبایل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

روز گذشته یک تصویر منتسب به آیفون ۷ به فضای مجازی راه یافت که آن را در دیجیاتو مشاهده کردید. ساعتی پیش ولی وب سایت فرانسوی NoWhereElse چندین تصویر واضح تر از هر دو موبایل بعدی اپل موسوم به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را در فضای مجازی منتشر نموده که در نمونه پلاس، می توان ماژول دوربین دوگانه را مشاهده کرد.

iPhone-7-vs-iPhone-7Plus-Pro-Dummies-800x738

با انداختن نگاهی به بدنه آیفون ۷، به جز لنز دوربین که بزرگ تر شده و خطوط مرتبط به سیستم آنتن دهی که حالا کمی پنهان تر شده اند، نمی توان متوجه تغییر دیگری شد و طراحی همانند دو نسخه قبلی باقی مانده است.

iPhone-7-Plus-Dummy-03

در آیفون ۷ پلاس ولی ماجرا کمی جالب تر است و در بخش پشتی بدنه دستگاه می توان سه حفره بسیار کوچک را دید که نشانگری هستند مبنی بر حضور «Smart Connector». این همان نوع اتصالی است که اپل در آیپد پرو به کار می گیرد و کاربر می تواند توسط آن، وسیله های جابی را به دستگاه خود متصل نموده و از آنها استفاده کند.

iPhone-7-Plus-Dummy-01

در تصویری دیگر، نمای جلوی آیفون ۷ پلاس به نمایش کشیده شده که همچنان می توان کلید فیزیکی هوم را در آن مشاهده کرد. گویا باید برای حذف شدن این کلید، یک سال دیگر انتظار کشید. البته در این بین، باز هم زاویه ثبت شدن تصاویر به گونه ای نیست که بتوان بخش پایین دستگاه و حذف شدن یا نشدن درگاه هدفون را مشاهده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Parsa Mashalchian
    Parsa Mashalchian | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    اکثر اینا شاید شایعه ای پیش نباشه

  • Enasiri725
    Enasiri725 | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    نسخه پلاسش واقعا طراحی ضعیفی یا بهتره بگم مضخرف تو قسمت ماژول دوربین داره. احساس میکنی فقط از سر وا کنی بوده اون هم واسه شرکتی که به طراحی اهمیت ویژه ای میده واقعا و همیشه رو این موضوع تاکید داره تاسف بر انگیزه.
    اما در نقطه مقابل در نسخه ۷ بدنه پشتی یک دست تر شده و افزایش سایز ماژول به گوشی زیبایی خاصی داده به طوری که در نگاه اول احساس روبرو شدن با یک دوربین قوی به بیننده الغا میشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی