ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی احتمالاً Desire 10 را به زودی معرفی می کند [به روز رسانی: انتشار اولین رندر]

در ابتدای سال میلادی جاری، شرکت اچ تی سی از موبایل پرچمدار خود به نام «۱۰» پرده برداشت. این تلفن هوشمند با نسل های قبلی تغییراتی کرده بود و شرکت تایوانی کوشید تا به انتقادات ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۲۰

در ابتدای سال میلادی جاری، شرکت اچ تی سی از موبایل پرچمدار خود به نام «۱۰» پرده برداشت. این تلفن هوشمند با نسل های قبلی تغییراتی کرده بود و شرکت تایوانی کوشید تا به انتقادات پاسخ داده و موبایلی تغییر یافته از نسل های پیش رونمایی کند.

این اتفاق رخ داد و حتی در بررسی ها نیز اذعان شد که اچ تی سی، موبایلی است که به راحتی می توان نام پرچمدار را روی آن گذاشت. اما در هفته پیش بود که خبر رسید که شرکت سازنده ی اچ تی سی ۱۰، تنها یک میلیون دستگاه از این تلفن همراه را به فروش رسانده است.

این در حالیست که اچ تی سی ۱۰ و گلکسی اس ۷، تقریبا در یک بازه زمانی رونمایی شدند و فروش موبایل سامسونگ تا کنون ۲۶ میلیون واحد گزارش شده است. حال شما اگر مدیریت این شرکت تایوانی را بر عهده داشته باشید، کدام استراتژی را در پیش خواهید گرفت؟ شاید ارائه موبایلی با مشخصاتی شبیه به پرچمدار اصلی ولی قیمتی ارزان تر؟ این احتمالاً همان راهکاری است که HTC برگزیده.

اینطور که «اوان بلس» (Evan Blass) خبر می دهد، شرکت اچ تی سی در بازه زمانی شهریور الی مهر ماه، تصمیم دارد موبایلی با نام Desire 10 را ارائه دهد. در حالی که هنوز هیچ اطلاعات یا تصویری از Desire 10 در دسترس نیست، بلس پیشنهاد می دهد که این اسمارت فون به احتمال زیاد مجهز به همان دوربین اصلی HTC 10 می شود که اتفاقاً تحسین ها را نیز برانگیخته.

البته باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که بعید به نظر می رسد باز هم شاهد یک موبایل فلزی باشیم. به احتمال زیاد، شرکت تایوانی برای موبایل ارزان تر خود بدنه ای پلاستیکی را انتخاب خواهد کرد.


به روز رسانی: امروز اولین تصویر منتسب به دیزایر ۱۰ منتشر شده که یک رندر کامپیوتری است. این تصویر بخش پشتی موبایل مورد نظر را به نمایش می کشد.

HTC-Desire-10-leak

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Marco Hetfield
    Marco Hetfield | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    امید وارم اشتباه سونی رو دوباره تکرار نکنه.
    اچ تی سی باید قبول کنه ظرف دوساله گذشته عملکرد ضعیفی داشته
    و اعتماد مشتریانش رو از دست داده.حالا بهترین راه عملکردن به سبک چینی هاس.ینی ارائه حداکثر کیفیت با حداقل قیمت.نباید نگران سود باشه چون اینجوری با فروش زیاد میتونه سود قابل توجهی بدست بیاره.این بین هم باید دنبال یه طراحی انقلابی بگرده. گوشی های اچ تی سی همه سال هاست رو یه اسکلت ساخته میشن که واقعا اشتباه. باید نوآوری بخرج بده و از حاشیه امنیتش خارج بشه.

  • Enasiri725
    Enasiri725 | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    طراحی خوبی داره فقط امیدوارم htc تو گوشی های ۲۰۱۶ فکری به حال وزن و ضخامت گوشی کرده باشه و همچنین نثبت نمایشگر به پنل جلویی درصد بالایی داشته باشه.
    واقعا غم انگیزه که شرکتی با زبان طراح خاص ورشکست بشه.

  • امیر رضا مرزبان
    امیر رضا مرزبان | ۲۲ تیر ۱۳۹۵

    اگر این شکلی باشه خیلی خوشکله

  • | ۲۱ تیر ۱۳۹۵

    خیلی گوشی زیباییه

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۲۱ تیر ۱۳۹۵

    گوشی htc 10 از نظر من یک شاهکار زیبا و چشم نوازه که وقتی در دست میگیری بدنه فلزیش بهت اعتماد به نفس میده

مطالب پیشنهادی