ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیگیت ۶۵۰۰ کارمند خود را اخراج می کند

شرکت Seagate امروز گزارش مالی خود را منتشر کرده و در کنار آن، عنوان نموده که تصمیم دارد ۱۴ درصد از نیروی کار خود را اخراج کند. این در حالیست که شرکت مذکور با شرایط مالی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

شرکت Seagate امروز گزارش مالی خود را منتشر کرده و در کنار آن، عنوان نموده که تصمیم دارد ۱۴ درصد از نیروی کار خود را اخراج کند. این در حالیست که شرکت مذکور با شرایط مالی بدی دست به گریبان نیست ولی قصد دارد هزینه های خود را تا جای ممکن کاهش داده و درآمدهایش را بالاتر ببرد.

۱۴ درصدی که سیگیت از آن سخن می گوید، مشمول ۶۵۰۰ نفر از کارمندان این شرکت می شود و دور دوم از اخراج هاست. این شرکت دو هفته پیش در ۲۹ ژوئن خبر داده بود که تصمیم دارد ۱۶۰۰ کارمند خود را اخراج کند.

سیگیت در گزارش خود می نویسد: «این برنامه مشمول تعدیل ۱۴ درصد از کارمندان یا ۶۵۰۰ نفر تا پایان سال ۲۰۱۷ می شود. هزینه های مالیاتی و کلی این طرح ۱۶۴ میلیون دلار برآورد می شود.»

شرکت یاد شده در گزارش مالی خود اشاره می کند که در سه ماهه اخیر موفق به کسب درآمد ۲.۶۵ میلیارد دلاری شده در حالی که این رقم از پیش بینی های خود سیگیت و همچنین وال استریت بیشتر بوده.

شرکت مذکور همچنین اشاره دارد که تقاضای بیشتر از حد انتظار برای هارد درایوهای HDD موجب شده تا درآمد از پیش بینی ها بالاتر رود. در گزارش مالی نیز ذکر شده که سیگیت موفق به فروش ۳۷ میلیون هارد درایو شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی