ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی از آنر ۸ پرده برداشت، موبایل میان رده ای که از پرچمداران چیزی کم ندارد

امروز شرکت هوآوی در چین از Honor 8 پرده برداشت. محصول تازه از راه رسیده یک موبایل میان رده است که می تواند در نمایشگر ۵.۲ اینچی اش رزولوشن تمام اچ دی را در برابر چشم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

امروز شرکت هوآوی در چین از Honor 8 پرده برداشت. محصول تازه از راه رسیده یک موبایل میان رده است که می تواند در نمایشگر ۵.۲ اینچی اش رزولوشن تمام اچ دی را در برابر چشم های کاربر خود قرار دهد. این در حالیست که لبه های نمایشگر نیز حالتی خمیده به خود گرفته اند و از نوع 2.5D هستند.

اما نکته جذاب این موبایل با قیمت معقول، بهره گیری از ویژگی پرچمداران در زمینه دوربین است چرا که هوآوی، Honor 8 را به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی تجهیز نموده. هر دو دوربین فوکوس خودکار خود را به شکل لیزری انجام داده و از گشودگی دهانه لنز f/2.2 برخوردار هستند.

Huawei-Honor-8-is-now-official (1)-w800

کمی پایین تر از پکیج دوگانه دوربین، یک سنسور اثر انگشت نیز به چشم می خورد. اما نکته جالب اینکه هوآوی میان رده‌ی مورد بحث را به یکی از قدرتمندترین چیپست های خود نیز مجهز کرده. سیستم-بر-چیپ مورد بحث، کایرین ۹۵۰ نام دارد که با داشتن یک پردازنده ۸ هسته ای، از پردازشگر گرافیکی Mali-T880 MP4 نیز برخوردار است. هوآوی همچنین موبایل مذکور را در دو نمونه به فروش می رساند که یکی از رم سه گیگابایتی و دیگری از رم چهار گیگابایتی برخوردار خواهد بود.

gsmarena_001 (4)-w800

اما دوربین جلو هم ویژگی های خاص خود را دارد و با سنسوری ۸ مگاپیکسلی به دست کاربر می رسد که همین عدد دست کم روی کاغذ خبر از کیفیت بالا برای ثبت تصاویر سلفی می دهد. باتری دستگاه هم ۳۰۰۰ میلی آمپری بوده و اندروید ۶.۰ به همراه رابط کاربری EMUI 4.1 در آن قابل مشاهده است. لازم به اشاره است که آنر ۸ تنها ۷.۴۵ میلی متر ضخامت داشته و وزن آن به ۱۵۳ گرم می رسد.

هوآوی می گوید که آنر ۸ را با رنگ های سفید، طلایی، آبی تیره، صورتی و مشکی به دست خریداران خواهد رساند. قیمت آنر ۸ نیز با توجه به حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، از ۲۹۹ الی ۳۷۴ دلار خواهد بود و هوآوی فروش آن را تا یک هفته دیگر آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • mohamad m7741
    mohamad m7741 | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    http://persiane.ir/kfc-smartphone-china.html

  • reza m
    reza m | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    ولی همین گوشی هم خوبه حرف نداره

  • reza
    reza | ۲۲ تیر ۱۳۹۵

    ولی هوآوی میت هشت بهترین گوشی هم سخت افزاریش خیلی بالاس هم باتری اولین گوشی رو داره و شارژ سریع هم داره عالیه حرف نداره ما که هنگ از هوآی ندیدیم و هر کاری کردیم نتوسنتیم هنگ کنیم ازش حتی با باز گذاشتن بازی های سنگین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی