ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین رندرهای گرافیکی احتمالی از اسمارت واچ های نکسوس گوگل

چندی پیش خواندیم که گوگل در حال ساخت نمونه های اولیه از یک جفت اسمارت واچ تحت سیستم عامل Android Wear است. به نظر می رسد که ساخت این محصول را خود کمپانی یاد شده بر عهده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

چندی پیش خواندیم که گوگل در حال ساخت نمونه های اولیه از یک جفت اسمارت واچ تحت سیستم عامل Android Wear است. به نظر می رسد که ساخت این محصول را خود کمپانی یاد شده بر عهده خواهد گرفت. با توجه به نام های رمز انتخاب شده برای این دیوایس ها، یعنی Angelfish یا «فرشته ماهی» و Swordfish یا «اره ماهی»، می توان حدس زد که این دو ساعت هوشمند اعضای جدیدی از خانواده محصولات نکسوس خواهند بود.

تاکنون فقط توصیف مبهمی از این دستگاه ها را در ذهن داشتیم؛ خبر خوش اینکه امروز رندرهای گرافیکی از این اسمارت واچ ها منتشر شده و ظاهر احتمالی آنها را نشان می دهد.

طبق گزارش منابع خبری، دو نمونه از این ساعت هوشمند ساخته می شود؛ ساعتی که بزرگ تر است (فرشته ماهی) حالت پرمیوم دارد و امکاناتی همچون اتصال LTE و GPS را به همراه خواهد داشت؛ اما نمونه کوچک تر (اره ماهی) برچسب قیمتی پایین تری داشته و طبیعتاً امکانات کمتری را نیز در مقایسه با همتای خود ارائه می نماید.

بد نیست اشاره کنیم تصاویری که اکنون در اختیار داریم از روی «اطلاعاتی موثق و به دست آمده از طریق منبعی خاص» بازسازی شده اند. ناگفته نماند که رندرهای مذکور ابتدا توسط وبسایت «اندروید پلیس» رسانه ای گشته اند، به صورت معمول این سایت بعضا برای محافظت از منابع خود اطلاعات یا عکس هایی که در اختیارش قرار می گیرد را به صورت مستقیم منتشر نکرده و نسخه ای بازسازی شده از آنها را به مخاطبین اش ارائه می نماید. لذا بعید نیست رندرهای فعلی نمونه هایی باشند که بر مبنای عکس های اصلی دیوایس ها طراحی گشته اند و یا بر پایه داده هایی دقیق توسعه یافته اند.

google_smartwatch_renders_1

در مورد ظاهر این دو محصول جدید ساکنین مانتن ویو، می بینیم که هر دو دیوایس صفحه نمایش کاملاً مدوری دارند. پس می توان انتظار داشت که ضخامت حاشیه اطراف آنها اندکی بیشتر از Moto 360 باشد.

احتمالاً فرشته ماهی از بندهای ساعت قابل تعویض MODE که توسط خود گوگل طراحی شده اند، پشتیبانی نمی کند؛ اما این ویژگی در ساعت کوچک تر یعنی اره ماهی وجود دارد. همچنین طبیعی است که ضخامت فرشته ماهی بیشتر باشد، چون باید بتواند سخت افزار پشتیبانی از LTE و همچنین باتری قوی تری را در خود جای دهد.

نظر شما در مورد ظاهر این ساعت های هوشمند چیست؟ آیا علاقه ای به این محصول دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۲۲ تیر ۱۳۹۵

    در مورد طراحی که الان ساعتهای زیبا تو بازار کم نیست مثل Moto360 , Apple Watch ,Gear S2 گوگل اگه میخواد پیروز بشه باید یه فکر اساسی در مورد باطری ساعتش بکنه , تجربه تا الان نشون داده طراحی زیبا بدون عمر مناسب باطری به درد کاربرا نمیخوره !

مطالب پیشنهادی