ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر جدید از موبایل Redmi Note 4 شیائومی

در سال 2016، شیائومی تلفن های هوشمند متعددی را به بازار معرفی کرد و ظاهرا این روند قرار است که در ماه های آتی نیز ادامه داشته باشد. اگر خبرهای حوزه فناوری را دنبال کرده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

در سال 2016، شیائومی تلفن های هوشمند متعددی را به بازار معرفی کرد و ظاهرا این روند قرار است که در ماه های آتی نیز ادامه داشته باشد. اگر خبرهای حوزه فناوری را دنبال کرده باشید حتما می دانید که در ماه های اخیر شایعات متعددی در رابطه با Mi 5s ،Mi Note 2 و البته Redmi Note 4 به فضای مجازی راه یافته است. محصول آخر اما یک تلفن هوشمند میان رده و جایگزین مستقیم برای Redmi Note 3 است که در ژانویه امسال معرفی شد. لازم است اضافه نماییم که این کمپانی چینی، معمولا هر سال دو مدل دستگاه Redmi Note را معرفی می کند و در نتیجه تا به اینجای کار، ایرادی به اخبار منتشر شده وارد نیست.

همانطور که گفته شد شایعات در مورد Redmi Note 4 هم کم نبوده اند اما هیچ تصویری که به این موبایل تعلق داشته باشد به بیرون درز نکرده، البته تا امروز. گالری تصاویری که در ادامه خواهید دید شامل تعدادی عکس از پنل پشتی این موبایل است و در کنار آنها تصویری از شمای کلی محصول را در دست Haoran Liu یکی از بازیگران چینی مشاهده می کنید.

همانطور که تایید خواهید کرد تصویر مربوط به پنل پشتی دستگاه تا حدودی شمایل Redmi Note 3 را در ذهن تداعی می کند. در هر دوی این دستگاه ها، دو برش دایره ای شکل روی پنل پشتی دیده می شود اما برخلاف Redmi Note 3، مدل جدیدتر دو دوربین اصلی خواهد داشت و این یعنی، برش دایره ای شکلی که در بخش پایینی قرار دارد ارتباطی به حسگر اثرانگشت ندارد.

فلاش ال ای دی دوگانه و دو رنگ این موبایل نیز بین دو حسگر دوربین آن تعبیه خواهند شد و برند شرکت سازنده نیز در پایینی ترین بخش از پنل پشتی دستگاه جای می گیرد.  Redmi Note 4 بدنه ای از جنس فلز دارد و همانطور که انتظارش را دارید قیمت آن درست مانند نسخه های قبلی اش پایین خواهد بود.

متاسفانه هنوز هم فهرست نتایج به دست آمده از عملکرد این موبایل در بنچمارک های شناخته شده به بیرون درز نکرده است اما مشخصات آن کم و بیش در گوشه و کنار لو رفته است. براساس شایعاتی که تا به الان منتشر شده، Redmi Note 4 نمایشگر 5.5 اینچی 1080p (با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل) را در حود جای داده و طبق برخی پیش بینی ها سه گیگابایت رم خواهد داشت با این همه گفته می شود که شیائومی احتمالا نسخه بهره مند از رم چهار گیگابایتی آن را نیز ارائه می کند.

توان پردازشی این موبایل با استناد به شایعات از چیپست اسنپدراگون 652  تامین خواهد شد هرچند امکان استفاده از Helio P10 در آن هم وجود دارد. در مورد نوع حسگرهای به خدمت گرفته شده روی پنل پشتی بدنه این موبایل هنوز حرفی به میان نیامده است اما گفته می شود که شیائومی احتمالا از دو سنسور 12 یا 13 مگاپیکسلی روی آن استفاده خواهد کرد. طبق برخی اخبار این محصول ظرف هفته های آتی رونمایی شود.

 

Xiaomi-Redmi-Note-4-leak_1 Xiaomi-Redmi-Note-4-leak_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • younes nejati
    younes nejati | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    کاش میشد شاهد حضور قدرتمند برندای چینی تو بازار ایران باشیم مثل هواوی. اینجوری هم بازار رقابتی میشه و هم دست مردم برای خرید گوشی تو هر رنج قیمتی باز میشه.

  • علیرضا حسینی
    علیرضا حسینی | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    بدنه پشتی براق به نظر میاد.خوشگله،حسگر اثر انگشت داشته باشه خوبه.راستی دوستان در مشهد جایی برای خرید گوشیای شیائومی ب صورت حضوری میشناسید؟اگه میشناسید لطفا معرفی کنید با تشکر

مطالب پیشنهادی