ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروزرسانی بزرگی برای ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ در راه است

هفته گذشته بود که سامسونگ از ارائه یک بروزرسانی بزرگ برای ساعت هوشمند خوش استیلش Gear S2 خبر داد که قرار است علاوه بر ایجاد تغییراتی در رابط کاربری، قابلیت های جدیدی هم به آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

هفته گذشته بود که سامسونگ از ارائه یک بروزرسانی بزرگ برای ساعت هوشمند خوش استیلش Gear S2 خبر داد که قرار است علاوه بر ایجاد تغییراتی در رابط کاربری، قابلیت های جدیدی هم به آن اضافه نماید. ساعاتی پیش اولین تصاویر مربوط به این بروزرسانی توسط وبسایت sammobile منتشر شده که در ادامه مرور کوتاهی بر آن ها خواهیم داشت.

نخستین تغییر بزرگی که از تماشای این تصاویر متوجهش خواهید شد این است که دیگر برای نصب اپلیکیشن ها روی ساعت هوشمند، نیازی به اسمارت فون متصل به آن نداشته و می توانید مراحل نصب را به صورت مستقل از خود ساعت دنبال کنید.

1

مورد بعدی مربوط به رابط کاربری اپلیکیشن ساعت Gear S2 است. سامسونگ ضمن بروزرسانی رابط کاربری قدیمی این اپ، قابلیتی به آن اضافه کرده که در طول روز پس زمینه به رنگ سفید و در شب به رنگ سیاه در می آید. مضاف بر این، با کلیک روی ساعت های به نمایش درآمده می توانید به اطلاعات دیگری مثل زمان طلوع و غروب خورشید هم دسترسی پیدا کنید.

2

اما سامسونگ اپلیکیشن هواشناسی Gear S2 را هم از این بروزرسانی بی نصیب نگذاشته. این اپلیکیشن که اطلاعات خود را از منبع Accuweather تأمین می کند، حالا شاخص UV (امواج ماورای بنفش) را هم برایتان به نمایش می گذارد تا بدانید چه روزهایی ضروری است که از عینک های آفتابی و کرم های ضد آفتاب برای حفظ سلامتی تان استفاده کنید.

3

اما به بزرگترین تغییر می رسیم: حالا می توانید از عکس های ذخیره شده خودتان به عنوان واچ فیس Gear S2 استفاده کنید. نکته جالب اینکه برای واچ فیس می توانید حداکثر ده عکس را در نظر بگیرید تا هر بار که قفل صفحه ساعت را باز می کنید شاهد تعویض آن ها باشید.

4

مضاف بر تغییراتی که گفتیم، قابلیت های جدیدی برای S Voice (مثل راه اندازی تایمر با فرمان صوتی) و امکان مدیریت نوتیفیکیشن ها هم در راه هستند. ضمنا قسمت مخاطبین هم به شکل یک اپلیکیشن مستقل از Phone و Messages در اختیار صاحبان این ساعت هوشمند قرار خواهد گرفت. سامسونگ هنوز زمان انتشار رسمی این بروزرسانی را اعلام نکرده، اما می توان انتظار داشت که طی هفته های آینده شاهد عرضه آن برای Gear S2 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • TNT
    TNT | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    واقعا عجب بروز رسانی بزرگی!
    جای اینکه ۲ تا قابلیت نصفه نیم رو تو بوق و کرنا بکنه بیاد یه ۲ تا توسعه دهنده پیدا کنه که ۲ تا واچ فیس و برنامه واسش توسعه بدن بد نمیشه.

مطالب پیشنهادی