ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Polaroid Swing آشنا شوید؛ اپلیکیشنی برای ساخت تصاویر متحرک یک ثانیه ای

کمپانی Polaroid که زمانی به خاطر تولید عینک های آفتابی و طبی و دوربین های عکاسی فوری در میان مردم شهرت داشت، به تازگی یک اپلیکیشن عکاسی بسیار جالب منتشر کرده تا بتواند از این طریق ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

کمپانی Polaroid که زمانی به خاطر تولید عینک های آفتابی و طبی و دوربین های عکاسی فوری در میان مردم شهرت داشت، به تازگی یک اپلیکیشن عکاسی بسیار جالب منتشر کرده تا بتواند از این طریق نام برند فراموش شده اش را دوباره بر سر زبان ها بیندازد. اپلیکیشن مذکور که Polaroid Swing نام دارد، درست مثل قابلیت Live Photos اپل و Motion Stills گوگل می تواند تصاویر متحرک بسیار جالبی با بازه زمانی کوتاه بیافریند.

این اپلیکیشن که بیز استون (یکی از مؤسسان توئیتر) هم در طراحی آن مشارکت داشته، فقط به مدت یک ثانیه از سوژه ای در حال حرکت فیلمبرداری می کند تا بتواند از آن تصویر متحرکی بسازد که حرکت آن از طریق تکان دادن موبایل یا سوایپ روی صفحه برای کاربر قابل مشاهده باشد.

نکته جالب در مورد Polaroid Swing این است که این ویدئوهای یک ثانیه ای بی صدا را به صورت 60 فریم در ثانیه فیلمبرداری می کند تا پس از پردازش آن ها با الگوریتمی ویژه، شاهد حرکت بسیار نرم و روانی از آن ها باشید.

13

تماشای حرکت خروجی های Polaroid Swing با سوایپ روی صفحه یا کشیدن ماوس روی آن ها هم ممکن است، اما بهترین عملکرد تصاویر را در موبایل هایتان شاهد خواهید بود. کافیست تلفن هوشمندتان را اندکی به چپ و راست حرکت بدهید تا شاهد جان گرفتن تصاویر به ظاهر ثابت اپلیکیشن باشید.

برای هر چه زیباتر شدن این تصاویر، امکان اضافه کردن فیلترهای گرافیکی هم در اختیار کاربران قرار گرفته و می توان آن ها را در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر یا مستقیما از طریق قرار دادن لینک در وبسایت های مختلف به اشتراک گذاشت. نمونه هایی از این تصاویر فوق العاده زیبا را می توانید با مراجعه به این لینک مشاهده نمایید.

Polaroid Swing فعلا در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار گرفته، اما به گفته کمپانی سازنده به زودی نسخه ای از آن برای اندرویدی ها هم منتشر می شود. این اپلیکیشن را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور دریافت کنید.

Polaroid Swing

Polaroid Swing

سازنده: Polaroid قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 40.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ghasem Soltani
    Ghasem Soltani | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    کجاش قشنگه؟؟؟؟؟؟؟
    ? ? ?

مطالب پیشنهادی