ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سهم اندروید مارشملو به ۱۳.۳ درصد رسید

امروز آخرین اعداد و ارقام مرتبط با محبوبیت نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید منتشر شدند و خبر می رسد که آخرین نسخه رسمی این سیستم عامل اینک روی ۱۳.۳ درصد از تمام ابزارهای اندرویدی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

امروز آخرین اعداد و ارقام مرتبط با محبوبیت نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید منتشر شدند و خبر می رسد که آخرین نسخه رسمی این سیستم عامل اینک روی ۱۳.۳ درصد از تمام ابزارهای اندرویدی فعال، حضور داشته است.

این آمار برای ماه گذشته میلادی یعنی ژوئن است. نکته جالب اینکه در ماه قبلی، یعنی مه ۲۰۱۶، سهم مارشملو ۱۰.۱ درصد بود و تازه دو رقمی شدنش را جشن می گرفت.

در حال حاضر لالی پاب با سهم ۳۵.۱ درصدی اش، محبوب ترین نسخه از سیستم عامل اندروید به شمار می رود. در مقام دوم هم کیت کت ایستاده و روی ۳۰.۱ درصد از دستگاه های اندرویدی جای گرفته.

جالب اینجاست که یکی از قدیمی ترین نسخه های اندروید به نام Froyo که بیش از ۶ سال سن دارد، هنوز هم در یک دهم درصد از ابزارهای اندرویدی حضور دارد.

1-4

آمار دقیق تر را می توانید در چارتی که ضمیمه این خبر شده، مشاهده کنید ولی نکته مهم اینجاست که آیا امسال یک بار دیگر این اتفاق با اندروید ۷ تکرار می شود؟ اندروید ۶ در آستانه یک ساله شدن، تنها ۱۳ درصد از کاربران اندروید را به خود اختصاص داده و احتمالاً در ماه های باقی مانده از سال میلادی جاری و سال بعدی، دوباره اخباری مشابه با همین خبر را خواهید خواند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    چه قدر ضعیف کدوم نرم افزار انقدر مشکل برای اپدیت داره؟

مطالب پیشنهادی