ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Super Stickman Golf 3؛ گلف باز قهار

مدت زیادی است که استودیوهای گوناگون اقدام به عرضه ی بازی های ورزشی مختلفی روی دیوایس های همراه کرده اند. Noodlecake Studios Inc نیز یکی از همین استودیوهای نام آشنا و با سابقه است. آن ها پس ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

مدت زیادی است که استودیوهای گوناگون اقدام به عرضه ی بازی های ورزشی مختلفی روی دیوایس های همراه کرده اند. Noodlecake Studios Inc نیز یکی از همین استودیوهای نام آشنا و با سابقه است. آن ها پس از عرضه ی دو نسخه ی موفق از سری بازی های Super Stickman Golf و کسب جایزه های متعدد، حالا با قدرت بیشتری بازگشته اند.

اگر نسخه های پیشین را تجربه کرده باشید، بی شک اولین چیزی که در سوپر استیک من گلف 3 نظرتان را به خود جلب می کند ارتقای وضعیت گرافیکی بازی نسبت به گذشته است. به طور کلی می توان گفت شماره ی سوم با حفظ درون مایه ی شماره های پیشین و همچنین وفاداری به ریشه ها سعی در ارتقای ساختار بازی در جوانب مختلف داشته.

com-

در سوپر استیکمن گلف 3 با زمین های جدیدتر، مراحل متنوع تر، چندین مد گوناگون و سرگرم کننده و همچنین آیتم های جدید مواجه هستید. همانند گذشته بازی را از یک تور مسابقات شروع کرده و با به پایان رساندن هر مرحله میزانی امتیاز و پول بدست می آورید. علاوه بر مراحل بازی که باید آن ها را به ترتیب پشت سر بگذارید، هر تور شامل ده ها مرحله ی آموزشی مختلف هم هست. بنابراین می توانید اول از همه خودتان را با این مراحل محک زده و سپس وارد رقابت های اصلی بشوید.

غیر از این ها، پس از اتمام هر مرحله نسبت به عملکردی که داشته اید ممکن است آیتم های جدیدی را کسب کنید. این آیتم ها می توانند در شخصی سازی کاراکترتان به کار رفته و یا افکت های توپ گلف را تغییر دهند. جدیدترین ساخته ی Noodlecake دارای 5 تور متفاوت با درجه سختی های ساده، متوسط و نرمال بوده که از همان ابتدای کار در دسترس شما نیستند. با بالاتر رفتن سطح شما این مراحل آزاد می شوند و می توانید در مراحل بیشتر همراه با محیط های متنوع تر به ایفای نقش بپردازید.

com- (1)

سوپر استیکمن گلف 3 را هرگز یک بازی ساده به حساب نیاورید. بازی همچنان از همان کنترل نسخه های پیشین استفاده می کند و باید با گذر از هر مرحله دقت بیشتری را برای انداختن توپ درون گل به خرج دهید. در واقع شماره ی سوم شما را با مراحل و مأموریت های چالش برانگیز تری مواجه خواهد کرد که برای عبور از آن ها نیاز به استراتژی های قوی تری دارید.

ما معتقدیم که این عنوان با دارا بودن مراحل و آیتم های گوناگون می تواند روزها شما را به خود مشغول کند. حتی با پرداخت مقداری پول نیز می توانید مراحل جدیدتری را دانلود و به انجام آن ها بپردازید.

البته بعید می دانیم که سوپر استیکمن گلف بتواند برایتان به یک بازی خسته کننده تبدیل شود. اما دلیل مان برای این ادعا چیست؟

com- (2)

اگر مثل ما خوره ی چنین بازی های ورزشی ای هستید و برای اتمام و پشت سر گذاشتن مراحل اشتیاق دارید ، باید بگوییم که جای هیچ نگرانی نیست! محتوای بازی به همین مراحل آفلاین ختم نشده و شامل یک مد آنلاین نیز می شود. کافیست به این قسمت رفته و با یک جستجوی کوتاه با کاربران دیگر در نقاط مختلف دنیا به رقابت بپردازید.

اگر هم امکان بازی آنلاین را ندارید، راه دیگری پیش روی شماست. می توانید به بخش لوکال پلی رفته و سپس به واسطه ی بلوتوث و یا وای فای با دوستی که بازی را در موبایل خود نصب کرده یک رقابت دو نفره بسیار هیجان انگیز به راه بیندازید.

Super Stickman Golf 3

Super Stickman Golf 3

سازنده: Noodlecake Studios Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 75/92.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rashvand
    rashvand | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    چرا نمیشه بازیو پیدا کرد برا دانلود؟؟!!!!!

  • Amir
    Amir | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    چرا دیجیاتو فیلتر شده؟ ??

مطالب پیشنهادی