ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمارهای فروش کمپانی OPPO
تکنولوژی

برنامه ریزی اوپو برای فروش 120 میلیون تلفن هوشمند در سال 2017

کمپانی چینی اوپو (OPPO) در یکی دو سال اخیر با سرعت فزاینده ای در حال رشد است. این شرکت در سال گذشته موفق به فروش بیش از 50 میلیون تلفن هوشمند شد. گرچه از آمارهای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

کمپانی چینی اوپو (OPPO) در یکی دو سال اخیر با سرعت فزاینده ای در حال رشد است. این شرکت در سال گذشته موفق به فروش بیش از 50 میلیون تلفن هوشمند شد. گرچه از آمارهای فروش در سال جاری هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما به تازگی خبر رسیده آنها هدف گذاری بسیار بلندپروازانه ای برای سال آینده در سر می پرورانند. اوپو قصد دارد در سال 2017 بین 120 تا 150 میلیون دستگاه موبایل را روانه بازار نماید.

در حال حاضر شرکت هوآوی با فروش 108 میلیونی و شیائومی با آمار 70 میلیون واحدی خود به عنوان پرتیراژ ترین موبایل سازهای سرزمین اژدها شناخته می شوند. حالا به نظر می رسد اوپو قصد دارد هردوی این غول ها را در سال آینده پشت سر بگذارد.

دسترسی به فروش دست کم 120 میلیونی در سال آینده برای اوپو کمی دور از ذهن به نظر می رسد. موسسه تحقیقاتی معتبر «TrendForce» پیش بینی خود را از رشد سال آینده این موبایل ساز چینی اعلام کرده است. بر این اساس تصور می شود که اوپو در سال آینده حداکثر حدود 60 درصد رشد را تجربه نماید. یعنی انتظار می رود رقم عرضه موبایل های کمپانی مذکور در سال آینده به حدود 78 میلیون واحد برسد.

علاوه بر این ها، می بایست این حقیقت را نیز در نظر داشت که بازار کشور چین، به مانند بازار آمریکا و اروپا به تدریج به سمت اشباع شدن پیش می رود، که این مسئله نیز می تواند شرایط را برای ثبت رکوردهای شگفت انگیز دشوارتر از قبل نماید. بنابراین اگر اوپو می خواهد که به هدف خود دست یابد، می بایست دورخیز بلندی برای حضور در بازارهای تازه و بکری چون هند و آفریقا انجام دهد.

در حال حاضر موبایل های اوپو در سبد فروش هیچکدام اپراتورهای مطرح اروپایی و آمریکایی قرار ندارند، در حالی که شرکتی چون هوآوی آمار بالایی از فروش موبایل های خود را در خارج از کشور چین تجربه کرده است. بنابراین این شرکت می بایست علاوه بر بازارهای بکر، نیم نگاهی نیز به حضور پررنگ تر در اروپا و آمریکا داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی