ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

علی رغم باریک تر شدن، آیفون 7 احتمالا باتری بزرگ تری نسبت به نسل قبل خود خواهد داشت

این احتمال می رود که آیفون 7، نسبت به سری آیفون 6 اس حدودا 1 میلی متر باریک تر باشد، اما با این حال هیچ محدودیتی جلودار قرار دادن باتری بزرگ تر در دستگاه نیست. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

این احتمال می رود که آیفون 7، نسبت به سری آیفون 6 اس حدودا 1 میلی متر باریک تر باشد، اما با این حال هیچ محدودیتی جلودار قرار دادن باتری بزرگ تر در دستگاه نیست.

بر اساس ادعای حساب کاربری @OnLeaks که معمولا اطلاعات درستی از منابع قابل اعتماد منتشر می کند، آیفون 7 احتمالا باتری 1960 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت، اما این ماجرا صد در صد تایید نشده است.

البته، ما در مورد آیفون 7 ورژن 4.7 اینچی صحبت می کنیم، نه دیوایسی که احتمالا آیفون 7 پلاس نام خواهد داشت و 5.5 اینچ ابعاد دارد. دستگاه دوم حداقل یک باتری 2700 میلی آمپری در خود جای می دهد.

از آنجایی که آیفون 6 اس باتری 1715 میلی آمپری داشته، اگر رقم اعلام شده صحیح باشد، آیفون 7 بنابراین 14.2 درصد منبع انرژی بیشتری نسبت به نسل پیش خود دارد.

اوایل امسال، شنیدیم که اپل احتمالا در نسل بعدی تلفن های همراه خود از باتری بزرگ تری استفاده می کند، آن هم به لطف طراحی دوباره چیپ های A10 که فضای بیشتری را برای باتری باز می کند.

لازم به ذکر است که باتری بزرگ تر لزوما به معنی افزایش مدت زمان استفاده نیست اما اپل قطعا فکری به حال این 14 درصد اضافه کرده است.

شایعات به عدم استفاده اپل از نام آیفون 7 در تلفن های امسال خود اشاره دارند. گفته می شود که اهالی کوپرتینو عدد 7 را برای سال 2017 و زمانی که اپل از تغییرات عمده برای دهمین سالگرد عرضه موبایل هایش به بازار پرده بر می دارد، نگاه داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Marco Hetfield
    Marco Hetfield | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    فقط یه فکری به حال دوربین برداره.خداییش خیلی ضایعه
    خو یه ذره ضخامت گوشی رو بیشتر کنه دوربین نزده بیرون

مطالب پیشنهادی