ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اقتصادی ترین موبایل ۲۰۱۶ موتورولا از راه رسید؛ با Moto E3 آشنا شوید

روز گذشته در دیجیاتو نوشتیم که کمپانی لنوو از دیوایسی با نام Vibe C2 پرده برداشته و جزئیات آن نیز توسط یک وبسایت روسی مشخص شده اند. در کنار آن گمانه زنی شد که احتمالاً این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

روز گذشته در دیجیاتو نوشتیم که کمپانی لنوو از دیوایسی با نام Vibe C2 پرده برداشته و جزئیات آن نیز توسط یک وبسایت روسی مشخص شده اند. در کنار آن گمانه زنی شد که احتمالاً این دستگاه نسل تازه ی موتو E باشد.

اما امروز چینی ها به صورت رسمی از نمونه ی تازه ی موبایل اقتصادی محبوب شان پرده برداشته اند و برای آن عنوان Moto E3 را برگزیده اند، که یادآوری می کند ما با سومین نسخه یا نسل از این اسمارت فون مواجه هستیم؛ دستگاهی که البته با تلفن هوشمندی که دیروز معرفی شد تفاوت های اندک دارد.

جدیدترین محصول موتورولا به نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰P تجهیز گشته، چیپستی چهار هسته ای دارد، از اندروید ۶ مارشملو بهره می گیرد و نیروی مورد نیازش نیز توسط باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. شرکت سازنده جزئیات فنی محصول را به صورت کامل مشخص نکرده ولی منابع خبری حدس می زنند که این تلفن هوشمند ۱ گیگابایت حافظه ی رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی را در خود جای داده باشد.

از دیگر مشخصه های Moto E3 نیز می توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۰ و فناوری ارتباطی 4G LTE، درگاه کارت حافظه ی مایکرو اس دی و رادیوی FM اشاره کرد. موتورولا بنا دارد این موبایل اقتصادی را از ماه سپتامبر در انگلستان و از طریق اپراتورهای Argos، O2 و Tesco با قیمتی ۹۹ پوندی (معادل تقریباً ۱۳۰ دلار آمریکا) عرضه نماید.

Moto-E3-Press-1-1600x1600 Moto-E3-Press-2

null
null
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza
    reza | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    حیف نیس نمیدونم کجاشو میگه اقتصادی

  • mohammad
    mohammad | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    کاش رمش 2بود حداقل?

مطالب پیشنهادی