ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی در حال ساخت مدل جدیدتر Vive است [شایعه]

اچ تی سی وایو قطعه سخت افزاری ارزشمندی است و فروش آن تا به اینجای کار ثبت می کند که آخرین محصول جدید اچ تی سی کار خود را به خوبی انجام داده است. اما ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

اچ تی سی وایو قطعه سخت افزاری ارزشمندی است و فروش آن تا به اینجای کار ثبت می کند که آخرین محصول جدید اچ تی سی کار خود را به خوبی انجام داده است. اما از سوی دیگر، هدست تایوانی ها نه خوش قیافه و کوچک است و نه سبک و راحت می توان از آن استفاده کرد.

حالا اما بر اساس ادعای یکی از کاربران ردیت به نام IAmSad5566، اچ تی سی قصد دارد که اوایل سال آینده یا شاید حتی اواخر همین امسال، مدل جدیدتری از Vive را ارائه دهد که تمامی ویژگی های ظاهری مثبت را هم داشته باشد.

این کاربر ردیت ادعا می کند که در جلسه ای مخصوص به رونمایی از محصولات آتی کمپانی Paiho شرکت داشته که طی آن نه تنها سهام داران، بلکه حتی تحلیلگران و ژورنالیست ها هم حاضر بوده اند. Paiho اما یکی از تامین کنندگان قطعات برای اچ تی سی و به خصوص وایو است.

حالا این شرکت قصد دارد نوع جدیدی از بندهای خود را برای روی سر نگه داشتن وایو جدید بسازد. تاریخ دقیقی برای عرضه هدست ذکر نشده اما مدیرعامل Paiho می گوید که بندها را در ماه سپتامبر برای اچ تی سی ارسال می کند. بنابراین ارائه آن ها در اواخر امسال یا اوایل سال بعد منطقی به نظر می رسد.

از آنجایی که زمان زیادی از عرضه ورژن ابتدایی وایو به بازار نگذشته، بعید به نظر می رسد که این مدل جدید، پیشرفت سخت افزاری خاصی داشته باشد و صرفا ظاهر آن دچار تغییرات اندکی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی