ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری جدید، چهار رنگ را برای آیفون های جدید تایید می کند؛ خبری از رنگ مشکی نیست

همین که شهریور ماه نزدیک و نزدیک تر می شود، اخبار مربوط به آیفون 7 هم مرتبا رو به افزایش می رود. هر تغییری که لازم بود تا به الان انجام شده و کوپرتینویی ها ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

همین که شهریور ماه نزدیک و نزدیک تر می شود، اخبار مربوط به آیفون 7 هم مرتبا رو به افزایش می رود. هر تغییری که لازم بود تا به الان انجام شده و کوپرتینویی ها باید آیفون 7 را آماده تولید انبوه کنند، بنابراین تصاویر بیشتری از قطعات مختلف مربوط به آن لو می رود.

در مورد مسائل متنوعی صحبت کرده ایم، از دوربین این تلفن گرفته تا میزان باتری مورد استفاده روی آن، اما حالا نوبت به رنگ این دستگاه ها رسیده است. به نظر می رسد که طراحی های مشکی رنگ و جذاب جایی در میز کار طراحان آیفون جدید نداشته اند و همان رنگ های قدیمی انتخاب شده اند.

در حقیقت، همان مجموعه رنگ هایی که پیشتر روی آیفون 6 و آیفون 6 اس داشته ایم، این بار هم بازگشته اند تا آیفون 7 یا هر آنچه که قرار است نام داشته باشد را مزین کنند.

این یعنی اگر قصد خرید یک آیفون جدید با رنگ رز گلد را دارید، اپل این حق انتخاب را احتمالا قائل شده. نقره ای، طلایی، خاکستری و رز گلد به احتمال بسیار بالا، رنگ های اصلی آیفون 7 هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farsam
    farsam | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    کاش رنگ سفید خالص
    و سیاه خالص هم به این چهار رنگ اضافه میکرد
    مث ماشین که خیلیا یا رنگ سیاه دوسدارن یا سفید گوشی هم اینطوریه حتی با وجود بدنه ی فلزی خیلیا علاقه مندن که رنگ گوشیشون یا سفید باشه یا سیاه
    حتی اپل میتونه سفید و با نوار طلایی
    یا سیاه با نوار طلایی بسازه یعنی اگه خالص سفید یا سیاه ساختنو دوس نداره

مطالب پیشنهادی